שלום לכולם, נעים מאוד להכיר...
בוקר טוב לכולם..אני חדשה כאן ואני צריכה קצת עזרה אמרתי שאני אנסה את מזלי (שאין לי בד"כ ) כאן או זה יעזור... אז ככה- חברה שלי ואנוכי רוצות לטוס לארה"ב באוקטובר(3 שבועות) ורציתי לדעת אם יש למישהו מידע לגבי טיולים מאורגנים (פחות או יותר) שך חברה צעירים דתיים או שיש למישהו אחר כאן רעיון או שהוא שמע על אנשים שמתכננים טיול בתקופה הזאת....או שרוצה להצטרף.. אני מבקשת ( please) נא לא לצחוק...זה קצת מביך כל העניין אנחנו אמנם בנות 23 אבל בכל זאת..שתינו לבד, דתיות, בארה"ב...קצת מפחיד אותנו וגם אין לנו כ"כ זמן להתברבר שם.... T A N X
בוקר טוב לכולם..אני חדשה כאן ואני צריכה קצת עזרה אמרתי שאני אנסה את מזלי (שאין לי בד"כ ) כאן או זה יעזור... אז ככה- חברה שלי ואנוכי רוצות לטוס לארה"ב באוקטובר(3 שבועות) ורציתי לדעת אם יש למישהו מידע לגבי טיולים מאורגנים (פחות או יותר) שך חברה צעירים דתיים או שיש למישהו אחר כאן רעיון או שהוא שמע על אנשים שמתכננים טיול בתקופה הזאת....או שרוצה להצטרף.. אני מבקשת ( please) נא לא לצחוק...זה קצת מביך כל העניין אנחנו אמנם בנות 23 אבל בכל זאת..שתינו לבד, דתיות, בארה"ב...קצת מפחיד אותנו וגם אין לנו כ"כ זמן להתברבר שם.... T A N X