שלום לכולם-מעוניין במידע על ספקים!

חץ אהבה

New member
שלום לכולם-מעוניין במידע על ספקים!

ספקי אביזרי רכב--כגון אזעקות,מצברים,רדיו טייפ וכו".. נאמר לי שרוב הספקים נמצאים באיזור המרכז לא מצליח למצוא אותם! מעוניין להקים עסק קטן לאביזרי רכב ושיפוצים של מכללים כגון--סטרטר,אלטרנטור וכו".. לא מצאת שום אתר העונה למה שאני מחפש כמו אבזרי רכב-מוסכים וכו".. כשלוקחים שותף לעסק! על איזה חוזה לחתום איתו?? על מה לא מתפשרים-וכיצד מגלים את פרצופו האמיתי של השותף לבנתיים אין לי שותף! וכשלוקחים עובדים לעסק מה יערוב לי -שאותן עובדים לא יעבדו "בסתר" בשחור בבית שלהם עם אותם הלקוחות שבאים אלי?? כמובן בעתיד גם הייתי רוצה להרחיב את העסק למוסך חשמל רכב+ מכונאות רכב! ופחחות! לא הרבה מכונאים היום יודעים לטפל "בחיישנים" וכמובן ידע עולה כסף לא מספיק באו לנו "החיישנים" כעת ישנה טכנלוגיה חדשה אחרת ובשביל זה צריך לעבור לחו"ל ללמוד את העסק סיפרו לי שבשנות ה-90 אף אחד בארץ לא ידע כיצד לטפל בהזרקת דלק! הוציאו את כל המזרקים-ושמו מנוע קרבוטור! מכאן הבנתי שלמי שיש ידע רב ומחזיק את היד על הדופק נשאר בעסק!! מה יערוב לי שאותן עובדים בעתיד שיהיו לי ישלחו לקורס מטעמי! וישארו לעבוד במוסך שלי(בעתיד הלוואי.. הלוואי) ולא יברחו למוסך אחר וידרשו תוספות במשכורות!! ושאלה אחרונה-שנתקלתי רבות בה במוסך תמיד יש את הלקוחות התחמנים מביאים איתם את האוטו אחרי התיקון שנעשה שם--ומאשימים כי נהרס חלק אחר! כמובן אפשר להשיג עורך דין וכו"... אך איך להפחיד את הלקוחות הלאה--שלא יתפסו קונטרה! (לא להייחס לניק המאפן "חץ אהבה" זה פשוט נשאר לי מהבלוג -טי וי)
 
איזה חלום יפה יש לך. רק בהצלחה

בשביל לקבל את כול התשובות אתה צריך עורך דין צמוד כול הזמן
 

חץ אהבה

New member
תודה על הברכה! אך איפה יש ספקים?

במיוחד של אביזרי רכב? אני במקצוע של הרכב מגיל 18 אלא שעד היום הייתי שכיר! וראיתי מלא מוסכים וכיצד הם עובדים ויש בעלי מוסך שבכלל לא יודעים לעבוד ומרווחים יפה מאוד! לדוגמא-בגיל 21 עבדתי באיזור התעשייה בקרית ביאליק במוסך מסויים-שלא אנקוט בשמו הבן אדם לא היה לו אף עובד! שאלתי למה אין לך עובדים הטענה שלו כי בני מיעוטים היו עובדים אצלו וגנבו לו כילים אחרי שעבדתי שעתיים(ובינהים הוא רימה עובד מהמפעל הבטיחוני שיש לו באיזור) לקח את החלקים החדשים של אלטרנטור והוראה לי להחליף מהחלקים הישנים שלו..והחליף גשר דיודיות שזה משהו כמו 30 באותה תקופה עלה מבעל הרכב ביקש300 ש"ח והרגיע אותו "יש לך אחריות 3 חודש" אחרי שעתיים ברחתי לו מהמוסך כי התנהג אלי כמו אל "עבד זר" וכמובן עפו עליו קללות--ועוד קצת הייתי מעיף עליו אגרוף ועד היום אותו מוסך חי וקיים אני נגד לרמות!!אנשים עובדים קשה בשביל הכסף שלהם ובתחום הרכב אפשר יפה מאוד להרוויח כסף לכן הייתי רוצה להתחיל מאבזירי רכב!! הבעיה שאני לא יודע מאיפה למצוא את הספקים ?? ולא רק המוטו שלי לא לרמות אנשים הרבה מאוד מוסכים היום עובדים בשיטה ישרה לפחות המרכזיים ומוסכי היבואן תנסה ותבדוק!! ושוב איך אני מגיע לספקים?
 
שלום מר יזם...

לגבי ספקים- לך לחנות כמו אוטו דיפו- תסתכל על המדבקות של המוצרים המענינים אותך וקח את שם היבואן+ טלפון- הכי פשוט בעולם! לגבי כל השאר- אף אחד לא יבטיח לך כלום עובדים יעזבו אותך, לקוחות ירמו אותך, ספקים ידפקו אותך.... עולם העסקים קשה מאוד ורק נסיון בשטח כעצמאי ילמד אותך איך אתה תתמודד גם אני חטפתי הרבה "מכות" מלקוחות, ספקים ועובדים וככה למדתי לכן- צריך חוסן כלכלי רציני למדי- במיוחד בתחום אליו אתה נכנס שהוא תחום עם הרבה מאוד כסף והרבה "מאפיות" רציניות כמו כן צריך חוסן נפשי וחשיבה יצירתית- דברים שאי אפשר ללמד! המלצתי אליך- לפני שאתה מתחיל ולפני שאתה שם כסף, קח לך יועץ מהתחום או תיכנס לעסק עם שותף מנוסה יותר שילווה אותך בתהליך כי לכל מה שאמרת יש תשובות ויש פתרונות.
 

חץ אהבה

New member
תודה על ההתייחסות הרצינית

בקשר לשותף-העניין כיצד מפחיד אותי במיוחד שהוא יצליח לרמות אותי! כיצד אפשר להיזהר מהעניין? ישנם "חוזים" או שזה רק לחיצת יד?
 
אחי אתה חי בפחד מתמיד . רד מהעניין

מי שלא מעיז לא מתיז . כול הזמן אתה כותב ופוחד שירמו אותך . אתה עו לא מחרתה דבר בשקל . מה לך ולהיות סוחר זה מלחמת קיום תהייה שכיר וזהוא
 

שירZ

New member
../images/Emo9.gifקרמר

לפעמים אני מחייכת מהתגובות שלך. עכשיו בטוח שהבחור לא ינסה אפילו, הלחצת אותו
. אבל כמו כל אחד מתחיל לכולנו יש ויהיו חששות רק שלמדים לחיות איתם. בשיטת התעיה וטעיה. ונכון,צריך מערכת עצבים יציבה במיוחד לעצמאים.
 
אולי זה יעזור

עם אתה מעוניין בתוספים לרכב כמו שמנים,חומרי ניקוי שונים,טפלון וכו' אתה מוזמן להשאיר לי את הפרטים שלך
 
למעלה