שלום לכולם , מישהו רוצה להחליף? B-

kipi2000

New member
שלום לכולם , מישהו רוצה להחליף? B-

שלום לכולם, האם למישהו יש פרטים להחלפה / מכירה בנושאים הבאים: שעוני כיס ישנים פותחנים לבקבוקים ( לבקבוקי יין) פרטים ממזרח הרחוק מעץ או שנהב אשמח לקבל מסר אישי
 
קיפי שלום וברוכים הבאים,

האם אפשר להבין מההודעה שאתה אספן של שעוני כיס ישנים, פותחנים ופריטי שנהב ועץ? אם כן, ספר לנו - איך ולמה אתה אוסף דווקא את זה, מה יש באוספים שלך, שים קצת תמונות - החברה כאן ישמחו לשמוע ולקרוא. ככה גם יהיה יותר קל למצוא מתעניינים בהחלפות ובמכירה. קדימה! אריק.
 

kipi2000

New member
האוספים שלי.......היסטוריה קצרה :)

אז ככה , האוסף העיקרי שלי הוא פרטי שנהב קטנים, פסלונים של אנשים ברובו בודדים וזוגות לבד ועם חיות. הפסלונים האלה נקראים "נטסוקה - NETSUKE " שהיסטוריה שלהם מתחילה במאה 17 ביפן. הם שימשו כמחזיק לארנק בהתחלה ועם הזמן העסק התפתח לאומנות שלמה , שגלשה לסין ורוב המזרח הרחוק. נטסוקה עשויים מכל מיני חומרים : עץ , אבנים , עצם , שנהב אני אצרף כמה תמונות לצורך הדגמה :)
 

kipi2000

New member
עוד תמונה וקצת הסברים

רוב הנטסוקה חתומים ע"י אומנים ויש להם שני חורים בצד אחד ... זה שימש בזמנו לשרוך של הארנק אב ל היום זה רק לצורך התאמה היסטורית למקור. גודל הוא די סטנדרטי - כ 5 ס"ם גובה רוחב 3-5 ס"ם ויש המון המון סוגים :)))
 
אפילו שזה שנהב, זה מש מקסים!

פוליטיקלי קורקט אסור היום להגיד שפסלי שנהב זה יופי, אבל בכל זאת, כיוון שמדובר במרכיב של התרבות הסינית, ובפסלים שיוצרו לפני שהתרבות האנושית שלנו ידעה שצריך לשמור על בעלי החיים, אני מרשה לעצמי. מה הקשר שלך דווקא לפסלונים האלו, או לתרבות הסינית?
 

beni165

New member
שאלת הבהרה

מה זאת אומרת מחזיק לארנק והאם אתה יכול לצלם את הפסל בתיפקודו המקורי, עם ארנק
?? בני
 

powo

New member
המזרח הרחוק

קיפי שלום יש לי פריט לא למכירה ולא להחלפה .אבל השמח לפרטים. מאיזו מדינה .ואולי מתי יוצר.בתודה מראש אברהם
 

kipi2000

New member
תמונה לא ברורה....

תמונה לא ברורה :(((( אם תוכל לשלוח תמונה חדשה .....ועדיף כמה מכל הצדדים ומקרוב
 

powo

New member
לניסים

בכל מקרה תוכל לקבל אותם השבוע .אברהם
 

powo

New member
המזרח הרחוק

לקיפי אני שולח ואני תקוה שזה יותר ברור.תחילה מלפנים
 
למעלה