אינדונזי מצוי
New member
שלום לכולם מיוון../images/Emo145.gif
ממצב אנשים?? אני עומר, בן 17 מאתונה- יוון. אחלה של פורום....חדש לא? בכל מקרה כמה נדיר שזה לא יהיה, אולי יש כאן עוד ישראלים מיוון???
ממצב אנשים?? אני עומר, בן 17 מאתונה- יוון. אחלה של פורום....חדש לא? בכל מקרה כמה נדיר שזה לא יהיה, אולי יש כאן עוד ישראלים מיוון???