שלום לכולם מיוון

שלום לכולם מיוון../images/Emo145.gif

ממצב אנשים?? אני עומר, בן 17 מאתונה- יוון. אחלה של פורום....חדש לא? בכל מקרה כמה נדיר שזה לא יהיה, אולי יש כאן עוד ישראלים מיוון???
 

blixgirl

New member
אני בסקוטלנד

ואני היא :) וגם פה קשה ונדיר למצא ישראלים... סליחה לא שמתי לב שרשמת שאתה מאתונה... כייף לגור שם ?
 
מצטער...../images/Emo13.gif

ת´אמת...אותו דבר כמו בארץ... אתונה נורא דומה לת"א...גם במזג אוויר... נחמד פה, האנשים נחמדים והכל... איך בסקוטלנד?
 

blixgirl

New member
היי עומר

האנשים גם כאן נחמדים ופתוחים, מה ששונה הוא מזג האויר הרבה יותר קר רוב ימות השנה גם בקייץ לפעמים לא מפסיק לרדת גשם... אבל בגלל זה הכל ירוק מסביב
דרך אגב ט"ו בשבט שמח בליקסי
 
למעלה