שלום לכולם! מזמן לא הייתי כאן!

שלום לכולם! מזמן לא הייתי כאן!

כמובן שהתגעגעתי. אך לצערי כשאני מתחיה להיות כאן זה הופך להתמכרות בה אני נכנסת כמה פעמים ביום ומבזבזת זמן יקרש שאמור להיות שייך ללימודים. מה לעשות, כשאני מתחילה קשה לי לצאת...וכמובן שזו עוד דרך להתחלק מללמוד, ואמרתי לעצמי- עד כאן! את חייבת להתחיל ללמוד!!! בכל מקרה הדיאטה הולכת ככה ככה, אני משתדלת לשמור, יש ימים טובים ופחות טובים, זה כמעט הולך בקיצוניות, יש לי כמה ימים בשבוע שאני לא אוכלת כמעט מחוסר זמן, וימים אחרים שיוצא לי לאכול יותר מהרגיל, כמו שישי שבת. פעילות גופנית לצערי אני כמעט בכלל לא עושה, אני חולה הרבה בזמן האחרון, ולחוצה מתקופת המבחנים הקרובה. החלטתי לקצץ בפעילות גופנית לפעם עד פעמיים בשבוע, לא יכולה להרשות לעצמי יותר מזה. מה לעשות, הדיאטה" תוקפא" עד לסוף המבחנים, העיקר כרגע זה לא לעלות את מה שהורדתי. אם אצליח לרזות- מצויין! אם לא, מה לעשות, אין לי זמן להשקיע בזה. בכל מקרה מאחלת לכולם יום טוב, סופ"ש מצויין, ולכל מי שבתקופת מבחנים- בהצלחה!!!
 

גאיה0

New member
היי מותק

גם אני עכשיו בתקופת בחינות, הבעיה היא שאני לא רק שלא לחוצה אלה שאננה יותר מידי, שונאת תקופת בחינות. אני גם מקווה לישמור על המשקל הנוכחי ולא לעלות בתקופה זו, יאללה שיגמר כבר!!!! שיהיה לך המון בהצלחה גם עם התזונה וגם במיבחנים
 

אסתי 13

New member
אני כבר סיימתי ת'לימודים...

בחודש הקודם... חח... אבל בהצלחה לך בלימודים! אני בכלל בחט"ב...
 
הי גאיה

תאמיני לי עברתי את זה- כל שנה שעברה היתה לי תקופת שאננות!עברתי את זה בשלום,ובצורה די יפה, אך בואי נאמר יכולתי להשיג יותר .וגם השנה לצערי, התחלתי ללמוד מאוחר מידי ונוצר עלי לחץ לא נורמלי, אני כבר יודעת שבטח יהיו לי מועדי ב. אז מה לעשות, אין זמן יותר לחדר כשר. העיקר שלא אעלה במשקל! אז חשוב לשמור. מה את לומדת ד"א? בכל מקרה- המון הצלחה!
 

גאיה0

New member
קרן

השאננות הזאת ממש בעיה.... אני לומדת סוציולוגיה באת"א, ואת? איך את מסתדרת עם התזונה בתקופת הבחינות? בהצלחה גם לך
 
גאיה../images/Emo140.gif

את חייבת לתפוס עצמך בידיים וללמוד, זה ממש קשה, מי כמוני יודעת, אבל לאט לאט נכנסים לזה. אחרת מתחרטים על כך, האמיני לי. אני לומדת פסחיכולוגיה באוניברסיטת בר אילן, ויש טונה חומר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אצלינו הקורסים שנתיים והמבחנים גם בסוף שנה, זה נוראי! לא יודעת איך אני עושה את זה, ושוב- מתבאסת למה לעזאזל לא התחלתי ללמוד לפני.
וכמו שאמרתי, אין חדר כשר, כרגע התזונה סבבה. בעבר הייתי מה זה משמינה בתקופת בחינות! השננתי 8 קילו מאז שבאתי לאוניברסיטה! (אני שנה ב, 4 קילו בשנה!). עכשיו אני משתדלת ממש לשמור, ולגרום לעצמי מרוב לימודים לא לחשוב על אוכל. בינתיים זה עובד, מקווה שימשיך כך. כמו שהחבר שלי אמר יפה: "תנסי לעשות שלא תחכי לארוחות אלא שמרוב שתתרכזי בלימודים יקראו לך לבוא לאכול, ואז גם תאכלי אחרי כולם..."
איך את? מסתדרת עם האוכל?
 

גאיה0

New member
קרן

פסיכולוגיה נשמע ממש מעניין, ומבחנים שנתיים נשמע לי ממש קשה, שולחת לך המון כוחות נפשיים... לגבי תקופות בחינות שנה שעברה למדתי כלכלה והייתי בלחץ מטורף ככה שכל השנה העלתי בערך 8 קילו, אח"כ שירד לי הלחץ והחלטתי לעבור לסוציולוגיה היה לי חופש, נהנתי מהחיים, ולא היה לי יותר מדי זמן לאכול, בילויים חברות ים, ככה שירדתי בערך 10 עד תחילת השנה הנוכחית. השנה בתקופת הבחינות גם של סמסטר א' וגם של סמסטר ב' אני ממש מאושרת החומר מאוד מעניין למרות שיש המון חומר, אני בקושי לומדת למשל אתמול יצאתי עם חברות וכמעט כל היום ישנתי, יש לי עבודה ענקית להגיש יום שני בלילה תמיד אני דוחה , ואז יושבת כל הלילה על העבודה ומגישה בבוקר, ככה גם הלמידה שלי למיבחנים אני לומדת לילה ליפני, במהלך הסמסטר אני מגיעה כמעט לכל השיעורים ומשתדלת לקרוא את המאמרים, אבל דווקא בתקופת בחינות שאני צריכה להשקיעה אני מוותרת. לגבי האוכל ביגלל שאני הולכת לישון כל לילה כמעט ב4 אני לומדת עד מאוחר או סתם עושה דברים עם חברות,בעיקר בתי קפה שפתוחים כל הלילה הכי כיף בעולם, ת"א בלילה עיר הזויה בהחלט..
 

גאיה0

New member
המשך

אז אני קמה בסביבות 12 אוכלת ארוחת בוקר שמחזיקה אותי כמה שעות, באופן כללי אני לא אוהבת ארוחות גדולות ,מעדיפה ארוחות קטנות כל כמה שעות, אני גם חולה על ירקות אז בתקופת הבחינות זה הנישנוש שלי, גזרים גמבה, עגבניות שרי..וגם הארטיק החדש וניל עוגיות 55 קלוריות ממש טעים לי... אני שונאת ספורט ככה שאני לא עושה גם כשיש לי זמן... אני שומרת על אותה מידת מיכנסים מאז שהתחלתי לילמוד השנה, להישקל סתם מעצבן אותי...אני לא צריכה לרדת יותר במישקל או במידה אבל המטרה שלי היא פשוט לישמור ולא לעלות- הכי קשה מותק שיהיה לך המון בהצלחה
 

כרישונת

New member
שלום גם לך../images/Emo13.gif

מעולה שהקפאת את הדיאטה, אין צורך להוסיף לחץ של הרזיה על הלחצים האחרים שקיימים אצלך ממילא. הפסקה בדיאטה מעולם לא הזיקה לאיש, רק חיזקה ותרמה לכוחות מחודשים להמשיך בתהליך. ואת צודקת- תשמרי לא לעות במשקל, כדי שלא תצטרכי שוב ושוב להוריד את אותו קילוגרם. בהצלחה בבחינות!
 
הדבר במוזר הוא...

שלמרות שאני לא הולכת לחדר כשר כבר שבוע, אמרו לי שרזיתי! ובד"כ אני משמינה בתקופת בחינות, הלימודים גורמים לי לרעב. אבל הפעם דווקא אין לזה השפעה עלי, ואני פחות מתרכזת באוכל, שזה מעולה! מקווה שאמשיך כך אולי יום אחד אהיה מאותם אנשים שמרוב לחץ "שוכחים לאכול"...אמן!
 
../images/Emo41.gifנצל"ש../images/Emo41.gif שבוע טוב../images/Emo42.gif../images/Emo204.gif../images/Emo57.gif../images/Emo23.gif

"נהיית כבדה"... זה מה שחברה שלי אמרה לי עכשיו אחרי שלא רציתי לצאת איתם אתמול, לבראסרי (קרפים,וופלים בלגים, גלידות וכו'..). עכשיו, היא שאלה אם בא לי לצאת(הן יוצאות יחסית מוקדם כי ביום חמישי כשיצאנו, לא היה מקום בנמל ת"א- היו פקקים מטורפים!) ואמרתי לה שאני בדיוק מתכוננת לצאת להליכה .. מצד אחד, אני שלמה עם ההחלטות שלי לצמצם בתי קפה/מסעדות וכו'.. (מה גם שביום חמישי כשיצאנו,אכלתי קצת צ'יפס
) מצד שני, אני מרגישה שמפריע להן שאני כבר לא יוצאת איתן כמו פעם ("גם X ו Y אמרו שנהיית כבדה ..היית יכולה לבוא לשתות קפה או משהו"...)..... זו חברה מאוד טובה שלי שפעם, היינו הולכות לאכול כמעט כל יום במסעדה/בית קפה והיא גם סובלת מעודף משקל גבוה.. מרגיש שכל היציאות מסתכמות באוכל/שתיה שכולן אבל כולן חורגות ממכסת הקלוריות היומית שלי .. ולא נראה לי שכל יום חריגה כזו מקובלת..... מעצבן.
גם אצלכם זה ככה? צימצמתם יציאות שמסתכמות באוכל? איך החברים מקבלים את זה?.... ומה אתם עושים ? יוצאים ולא אוכלים כלום או שותים דיאט קולה?
שבוע טוב!!!! הולך להיות לי שבוע ממש ממש ממש קשה..4 מבחנים ב 3 ימים! תאחלו לי בהצלחה.......
 

גאיה0

New member
יציאות

דווקא בתקופת בחינות משום מה אני יוצאת יותר, אבל לא למיסעדות, זה בד"כ פאבים, אז זה קלוריות של אלכוהול שהם די רבות... או בתי קפה, אבל אני בד"כ אוכלת בבית, גם כי חבל לי על הכסף, גם כי אני אוהבת להכין לעצמי את האוכל ולדעת מה הוא מורכב,וגם כי זה בד"כ מאוחר בלילה ואני לא רעבה בשעות כאלה, מה שכן אני שותה המון קפה, דיאט קולה פחות אוהבת, לפעמים אפילו מזמינה מים מינרלים בתקופת בחינות גיליתי שאני מעשנת פשוט המון. גם לי יש חברות שבכל פעם שאנחנו יוצאות לבית קפה מזמינות פסטות בשמנת, גלידות ושוקולדים, ואומרות לי מה את לא אוכלת, את יכולה להרשות לעצמך,את ביכלל לא אכלת היום, ןכל מיני הערות כאלה ,אבל לי זה פשוט כבד ומיותר, שונאת הרגשת כבדות אחרי ארוחה... אני ממליצה לך להזמין סלט או פסטה עם רוטב עגבניות נגיד, יש גם המון מנות דלות קלוריות בתפריטים היום ולהתחלק בקינוח עם חברה שיהיה המון בהצלחה בבחינות
 
תודה גאיה../images/Emo13.gifפעם בשבוע , אני מרשה לעצמי

למזין משהו שאנ יאוהבת.. וזה קרה כבר ביום חמישי. מעבר לזה, זה מוגזם!
 
טוב, אז ככה...

אצלי במילא לא יוצאים הרבה, רק ביום שישי, אז זה פעם בשבוע כך שזה לא נורא. לפעמים, אחרי המבחנים ויש חופשת סמסטר יש יותר זמן אז יוצאים יותר. אם אני רואה שיוצא לי לצאת יותר מפעם בשבוע אז: או שאני מזמינה נגיד בירה, ואוכלת פחות לפני כדי לקזז את הקלוריות (בערך פחות 250 קלוריות) או שאני מזמינה קפה שזה לא הרבה קלוריות. ובכלל כמובן לא מזמינה אוכל- את זה מותר רק פעם בשבוע וגם אז עדיף שלא- חוסך קלוריות וחוסך כסף. מה לעשות, צריכה להתחשב בכסף.... ואם יוצר לי להזמין אוכל אז זה גם תלוי- אם זה ביום שישי אני מזמינה מה שבא לי (חוץ מצ'יפס! זה סרטן!!!!! מלא קלוריות ושום ערך תזונתי, וחייבים תמיד לאכול את זה עם קטשופ ואלף האיים, מתה על צ'יפס עם אלף האיים- אז עדיף להתנגד לפיתוי מראש). אם זה באמצע שבוע- אז אזמין סלט או סנדוויץ' עם חברה, כך אוכל פחות, ושוב, משתדלת לא להזמין אוכל. והחברות- הן בסבבה מקבלות את זה, הן גם מזמינות בד"כ שתיה, וגם מבינות את הערך בלשמור לא לאכול יותר מידי קלוריות. ושוב, לא יוצאים יותר מידי. החבר- הוא אחלה, שומר עלי!!!! תומך בי ועוזר, ולפעמים כשאני מתפתה הוא מוליך אותי לדרך הישר, אומר בעצמו שזה הרבה קלוריות ועדיף שלא. הוא יודע שאח"כ אני עלולה לבכות לו שאני שונאת את הגוף שלי, ויודע כמה חשוב לי לרזות. והוא בעצמו בן אדם בריא כזה, ממנו למדתי לא לגעת בצ'יפס, והוא בעצמו חושב מה משמין ומה לא ומעדיף לאכול בריא.
 

גאיה0

New member
צ'יפס

בגלל בעיה רפואית אסור לי מזון עם אחוזי שומן גבוהים , מצ'יפס אני צריכה להתרחק כמו מאש, אז זה חוסך לי את ההתלבטות...........
 
למעלה