שלום לכולם מה שלומכם?

שלום לכולם מה שלומכם?

נעים מאוד אני חדש פה והייתי רוצה להכיר אותכם נירשמתי למישחק הנחמד הזה ואני מאוד הייתי רוצה פרטים!!!אני מאוד ישמח לטיפים מימכם תודה רבה עוז. מה לקנות מה למיכור אני אל מבין בזה כול כלך בבקשה עזרה?
 
אז ככה

תשמור תורים עד שתגיע ל365. תפתח חלון (תקיפת קומנדו או שתקנה עוד 25 ארטלריה ותעשה ארטילריה) על מדינה בכוח שלך (בחדר מלחמה) ואז תקח כסף מהאו"ם (הצעות עם שוחד.) שיהיה לך כסף תבנה מפעלי לווינים. תרגל על המדינה שאותה התחלת לתקוף. בסיום הריגול תשמור אותו בצייר. לאחר מכן תמכור לווינים וזה יתן לך עוד כסף. בכסף תבנה עוד מפעלים. ככה תעשה שלוש פעמים מכירה ובנייה. ואז תקנה בהכל טנקים ותעשה כלליות לזה שהתחלת איתו. מזל טוב- הנה ההשמדה הראשונה שלך. לאחר מכן תמשיך על הבסיס של בנייה ומכירה. וכמובן תקיפה לצרוך אדמה.
 

עמי1986

New member
חחח יעקב מה אתה גזור???

אומר לך הבנאדם שהוא חדש! בקושי יודע איך למכור! מה אתה מביא לו אסטרטגיה לפותח הכפולה המתחיל???? גבר..תקשיב תקשיב.. עזוב אותך שטויות... תצבור 360 תורים... לך לחדר או"ם למטה בצד שמאל... תצביע להצעת או"ם עם שוחד של 50 מליון.. בכסף תקנה 70 אחוז טנקים ו30 אחוז טילי הגנה אווירית..(למרות שזה לא מחייב זה תלוי בתוצאת התקיפה הראשונה שלך)..תעשה רק כלליות! לאחד כ20 כלליות משהו כזה אתה אמור להשמיד אותו.... בעיקרון זה אמור לצאת משהו כמו 23 25 כלליות זה תלוי אני חושב באדמה שיש לו..ובכמות מפעלים... בכל מקרה בקצרה... הצבעה באו"ם ולקיחת הכסף השוחד... קניה של טנקים.. 'התקפה כללית' על מדינה כלשהי.. עבור לחדר מרכז מסחר... מכור את הנשק שהיצטבר אצלך... תבנה מפעלי לווינים באדמה שלקחת למדינה שהשמדת... בעזת ה' תוך שבועיים תהיה לך 10 אלף אדמה כמו שלי היה..אדמה ערבייה אבל חפיף... תוך שבועיים אתה יכול להשיג 10 אלף אדמה כדי לבנות עליה מפעלים... שיהיה בהצלחה..
 
מה פתאם 25-23?

אלו מדינות חדשות! וחוץ מזה הוא לא ישיג 50 מליון באו"ם... לא מאז שהערבים חוטפים את זה במהירות שתרושש את יועד. לדעתי מספיק בין 5 לעשר כלליות. זה חבר'ה עם 400 אדמה גג! ואולי 10 מפעלים.
 

m a d m a n 1

New member
.........

.
 

sayar3

New member
כנס לפה אחי-אני אעזור לך.

פרטים מלאים אצל אקא מאווזי הבר! ד"ש מגרגמל...
 
למעלה