שלום לכולם. כתבתי פה לפני שנה וחצי

שומפי

New member
שלום לכולם. כתבתי פה לפני שנה וחצי

ועזבתי. אני חוזרת היום ושאלה לי אליכם : אני סובלת מטריכוטולמניה ורציתי לשאול אם לדעתכם זה הגיוני ששערות של חבר שלי שנושרות על המיטה יגעילו אותי. כלומר זה מגעיל אותי השאלה היא האם זה קשור ל ocd שלי.
 

.אחת

New member
הגיון has nothing to do with it

כלומר OCD מאופין בסימפטומים מנוגדים להגיון. אם את שואלת אם זה אפשרי - ודאי שזה אפשרי, את מתארת שזה מה שקורה לך. כל תגובה יכולה להיות שייכת לOCD - מה שמאפין קשר לOCD יותר מההתנהגות עצמה זה המוטיבציה לבצע אותה וגם המינון שבו היא מתבצעת. מצד שני, לא חייבים לקשר כל דבר לOCD - יש כל מיני אנשים שנגעלים מכל מיני דברים, בלי קשר לOCD.
 
היי

שלום לך אין לי מושג אם זה משהו שקשור לטריכו'. אותי בכל אופן לא מגעיל שערות של אנשים חשובים לי.
 

שומפי

New member
אותי כל שערה מגעילה ולא משנה של מי

היא.וכשזה מגיע לגוף שלי או סתם על המיטה - ממש בא לי להקיא מזה...
 
למעלה