הגיון has nothing to do with it
כלומר OCD מאופין בסימפטומים מנוגדים להגיון. אם את שואלת אם זה אפשרי - ודאי שזה אפשרי, את מתארת שזה מה שקורה לך. כל תגובה יכולה להיות שייכת לOCD - מה שמאפין קשר לOCD יותר מההתנהגות עצמה זה המוטיבציה לבצע אותה וגם המינון שבו היא מתבצעת. מצד שני, לא חייבים לקשר כל דבר לOCD - יש כל מיני אנשים שנגעלים מכל מיני דברים, בלי קשר לOCD.