שלום לכולם ! כדי להיכנס ..

רוול

New member
שלום לכולם ! כדי להיכנס .. ../images/Emo20.gif ../images/Emo15.gif

אני יודעת שכל מה שכתבתי גם לכם להבין אותי לא נכון אבל אני מודה שלי ולחברה שלי יש בעיות רציניות מאוד! עכשיו יש לי שאלה , מישהו /מישהי מכם/ן עבד פעם על מישהו בצאט וזה נגמר רע? כי אני עבדתי על ילד מהכיתה שלי בצאט והוא עכשיו מאוד כועס ! והוא אמר שהוא ידקור אותי .. אלה רק איומים כי אמרתי לו שאם הוא רק יגע בי אז אני אלך למשטרה ! אגב זה אחר הבחורים שאונסים את חברה שלי אונס מתמשך .. מה עושים???
 

keren007

New member
לפי דעתי, הפתרון היחיד הוא

להתקשר למשטרה ומהר! הבנאדם הוא אנס! תראה, אם הוא אונס בחורה, אז אין לי ספק שהוא מסוגל גם לדקור אותך, כדאי שתטפל בזה מהר לפני שהמצב יהיה גרוע יותר, ספר למשטרה שהוא אנס את חברה שלך ושעכשיו הוא מאיים עלייך, זה לטובת כולם, קשה לי להאמין שאתה מתלבט בדבר.
 
אולי כבר תעשי בשכל ותפני למשטרה!

הנה אפילו רשמתי לך את המספר למקריי חירום 100, פשוט נמאס שאת כל הזמן כועסת שאונסים אותה, אל תביני אותי לא נכון, זה חמור ומזעזע, אבל זה לא יכול להמשך ככה, תתקשרי למשטרה לפני שיהיה מאוחר מדיי...
 
אונסים את החברה שלך????.

אתה והיא חייבים ללכת ביחד למישטרה!!!!! כמה שיותר מהר!
 

Lady_Voldemort

New member
אסור לתת לזה להימשך!!!!

את חייבת לעשטות משהו את לא יכולה לשבת מאחורה ולצפות בחברה שלך נדפקת להרהב בנות היו טראומות מכאלה דברים יש שיצאו מדעתן ויש שהחיים שלהם בהמשך נפגעו מזה ובכלל את חיבת לעשות משהו בבקשה, זה לטובת כולם!
 
אונסים את חברה שלך ואת ככה....

?!?!?#!!? מה?!?!!? את נורמלית ?1?1?1?1!?1? אונסים את חברה שלך ואת יושבת וסותמת ת´פה?1?!?!.1.1.! וואי הרגת אותי עכשיו.. תלכי למשטרה מהר!!!!! גם אם הוא לא היה מאיים עליי הייתי הולכת למשטרה !!!! 1 אונס מתמשך ??!!??! ואת יושבת וסותמת <?!!?!#!?@#?!?!?!@#?!?
 

black_magic

New member
תגידי.. מה את דפוקה???

אונסים את חברה שלך!!!!!! ואת באה להתלונן על ילד שאיים עליך מהנט... במקום לעשות משו בקשר לחברה שלך, נראה לך שהיא שמחה שאונסים אותה?????????????????? אלוהים, עד לאן העולם הגיע...
 
למעלה