שלום לכולם, יש לי שאלה מהותית

shlomi_e

New member
מספיק עם ה"טוסטוסים"!!!!!../images/Emo46.gif

אני מתחיל להתגרד בכול פעם שאני שומע את המילה הזאת!!!! מקבל פלאשבקים של דיאלים עם פדאלים. קטנועים גבר...קטנועים!!! תם עידן הטוסטוסים...הטילונים...והווספות (כמו שאבא שלי מתאקש לקרוא ל GD 250 שלי)
ב ר ו ר ???!!!!
 
לא רק הירואיזם....

גם למשפחת ה"דיוק" על כל ענפיה יש שושלת מרשימה של אמינות וכוח עבודה. כן, גם איתו אפשר לחרוש מרחקים לא מבוטלים בכלל... קח זאת בחשבון.
 

gilshmil

New member
מה לגבי הרד בולט?

רציתי לשאול על הדגם הזה של דרבי. ראיתי באחד האתרים שכתוב שאין בעיית חלקים כי זה אותם חלקים כמו של הטייפון. הבנתי גם שזה קטנוע חזק ומהיר... השגות, טענות ומענות??? תודה מראש
 

Moo Moo

New member
אם אתה מעוניין ברד בולט...

יש לי חבר שהתגייס שרוצה למכור, קטנוע שמור מאוד! 4000 קילומטר בשנתיים, נסיעות במהירות נמוכה, בלי החלקות/נפילות ובלי הרמות גלגל או כל מיני שטויות.
 

gilshmil

New member
תודה מומו, אבל...

אני לא מכיר את הדגם! כל הרעיון היה לקבל יותר פרטים על הדגם, איך הוא, אמינות, מהירות וחוזק. אגב, אם כבר העלת את הנושא - איזה שנה מדובר וכמובן כמה הוא רוצה...
 

1ס י נ י

New member
הרד בולט

הרד בולט קטנוע לא רע בפני עצמו,הוא מגיע עם מנוע פיאג'ו מקורר אויר, אבל מיוצר בספרד,הבעיה היא לא חלקי המנוע, אלא חלקי הפלסטיקה שלו נוטים להישבר משהו, ואין בארץ יבואן ומלאי החלים מידלדל מיום ליום. אז כדאי מאוד לשקול את הקניה של הכלי הזה, לדעתי רק אם הוא במחיר מציאה וכדאי.
 
למעלה