Speedesign
New member
שלום לכולם.. יש לי שאלה בקשר לדפוס!
אני בד"כ מעביר לבתי דפוס עבודות כקובץ PSD והבנתי שיש סוג קובץ אחר שיותר טוב להם.. מהו ? מחכה לתשובה תודה רבה ! SpeeDesign.org - בקרוב מאוד !
אני בד"כ מעביר לבתי דפוס עבודות כקובץ PSD והבנתי שיש סוג קובץ אחר שיותר טוב להם.. מהו ? מחכה לתשובה תודה רבה ! SpeeDesign.org - בקרוב מאוד !