שלום לכולם.. יש לי שאלה בקשר לדפוס!

Speedesign

New member
שלום לכולם.. יש לי שאלה בקשר לדפוס!

אני בד"כ מעביר לבתי דפוס עבודות כקובץ PSD והבנתי שיש סוג קובץ אחר שיותר טוב להם.. מהו ? מחכה לתשובה תודה רבה ! SpeeDesign.org - בקרוב מאוד !
 
תוכנת ACROBAT -גירסה מלאה

1.באמצעות תוכנה זו תוכל להפוך כל קובץ לפורמט PDF 2. כמו כן תוכל בעזרת דרייברים מתאימים ,שתקבל מבית הדפוס לבצע באמצעות התוכנה שאתה עובד עליה פעולה ששמה "הדפסה לקובץ" וכך תוכל לשלוח לבית הדפוס קובץ שהוא למעשה רשימת הוראות למכונת הדפוס מה לבצע ...שם נוסף לקובץ סוג זה הוא- POST SCRIPT (חסרונו שהוא כבד מאוד מבחינת זכרון) בהצלחה .... [email protected]
 
למעלה