שלום לכולם יש לי חדשות!

zabcde

New member
שלום לכולם יש לי חדשות!

טוב אז היום אני וחבר שלי לקחנו את קלי היפיופה לווטרינר.. אמרנו שרק נשאל מחירים.. כשהגענו הייתה מישהי שלא הבנתי אם היא רופאה או אסיסטנטית והיא הייתה לבד כי היה יחסית מאוחר.. בדיוק יצא גור של רוטווילר.. מקסים.. בקיצור נכנסנו כמו שהיא ביקשה ולחשתי לחבר שלי שישאל כמה זה עולה אז היא אמרה לי (מסתבר שהיא שמעה) שזה לא עולה.. והסברנו לה הכל והיא הסבירה לי בדיוק מה שצריך.. ואיך לרחוץ.. וקניתי ליפה קולר נגד פשפשים היא אמרה שזה הכי טוב! ועוד כמה פינוקים בשבילה... ויצאתי ממש מבסוטית כי היא בדקה לה את העיניים קצת את האוזניים.. רגליים.. וממש התאהבה בה.. ומחר אני הולכת לפתוח לה שם תיק.. איזה כיף לדעת שהיא בסדר... אה יום שישי כנראה מעקרים אותה.. ויום ראשון בעזרת השם היא באה לישון אצלי יום אחד!!!!! אני כבר מחכה!!! איזה כיף היה והכל בזכות חבר שלי ששילם על הקולר והפינוקים כי אין לי תקציב ובזכות הרופאה החמודה@
 

zabcde

New member
סליחה שזה נשלח פעמיים

ותיהיהו שמחים איתי! חחחח סתם סתם
 

lilithmm

New member
כל הכבוד לך../images/Emo24.gif

שיהיה הרבה בהצלחה בעיקור
 

ohari

New member
אני שמח לשמוע../images/Emo45.gif

איפה היא תהיה אחרי העיקור?
 

zabcde

New member
כנראה שבמפעל.. ויום ראשון היא תיהיה

אצלי.. אני מנסה לשכנע שיום שישי היא תבוא.. נראה.. אבל הרופאה אמרה לי שהיא תסתדר וזה בסדר גמור היא אמרה שהיא נראית קצת עצובה....איזה מסכנה שלי... אבל היא שוב שרטה אותי.. אז היא ראתה ואמרה שהיא צריכהפשוט להתרגל אליי.. אבל שיצאנו משם היא נראתה שמחה!
 

ohari

New member
יופי ../images/Emo13.gif

רק תעשי לי טובה, תשתדלי שהיא תהיה אצלך אחרי הניתוח. אני לא יודע מה התנאים במפעל אבל תמיד יותר נקי בבית, ואמנם עיקור זה לא ניתוח קשה אבל תמיד אחרי ניתוח יש סכנה לזיהום, ועדיף לא לקחת סיכון. בכל אופן הכלבה עצובה כי אין לה יציבות בחיים. ברגע שהכל יסתדר לה (ולך) את תראי שהיא תהיה הרבה יותר שמחה.
 

kasa

New member
ohari כרגיל הוציא לי ת'מילים מהפה

אל תתנו לה להיות במפעל לאחר הניתוח. אחרי הכל - זה בכל-זאת ניתוח פתיחת בטן הכולל הרדמה מלאה.
(זה לא איזה פצע קטנטן ברגל...) אחרי ניתוח כזה, הכלבה צריכה לשהות במקום שקט, על מצע רך ונעים (כמו שמיכה נעימה וכד'), ואסור שהיא תגיע במגע עם האדמה או עם בטון או רצפה בלתי נקיה (ייתכן זיהום של התפרים). ביום הראשון הכלבה מרגישה לא טוב, היא מתאוששת מהרדמה (התאוששות לא קלה), והיא עשויה גם להקיא. מאוד חשוב לשים לב ולהיות במעקב. הרעיון להחזיר אותה למפעל לאחר עיקור - הוא רעיון גרוע מאוד. אחרי עיקור היא צריכה פינה שקטה ונקייה, בלי לכלוך, ובלי טילטולים. למשך כיומיים. אנא, חשבו על פתרון. חבל שתעשו מעשה כל-כך חכם ונכון כמו עיקור, שתוצאותיו יהיו עגומות (כמו סיבוך עקב זיהום וכד').
 
למעלה