שלום לכולם, זקוקה ליעוץ!

zipo1232

New member
עושים בכאילו

לפעמים זה מצליח ומחזיק מעמד ולפעמים לא, אבל לפחות לא שברת לעצמך את ההחלטה :)
 
פשוט

מפסיקים לחפש. על המחשבות אולי קצת יותר קשה לשלוט ולפעמים הן אלו ששולטות בך. ואולי, אולי הייזי פשוט צודק. למרות ועל אף ש"רוב הזמן אני אשתו" טוענת שאין צדק בעולם.
 
כן

בואי ניפגש לקפה ונדבר על זה
 

Jאפאר

New member
המלצה לממליצה

הדרך להפסיק היא שזה יתגלה תגרמי לבעלך לגלות - יהיה בלגן ותיאלצי להפסיק לא נראה לי שתפסיקי במצב אחר - את כבר מכורה רק כשתאבדי את כל מה שיש לך תתחילי להעריך את זה חוצמזה למה לשקר לבעלך כל כך הרבה שנים? תתגרשי ודי
 

dermapon7

New member
אין פתרונות קסם

בתור מי שמעידה על עצמה כאחת שלא מצליחה להיגמל, את אמורה להבין את זה. במקום זה את צריכה לשאול, מדוע את בעצם נשאבת לעולם הבגידות. הניחוש שלי הוא שלמרות חייך המדהימים, יש משהו שחסר לך בבית. תחשבי על זה קצת זמן, זה יעזור לך להבין האם את יכולה להיגמל
 

BazukaGirl31

New member
המון פחמימות ריקות

הבנתי שזה ממלא חסכים בדיוק כמו סקס, אם לא יותר.
 

ירון033

New member
לצערי...לא נראה לי שתוכלי להיגמל מזה.הדבר

היחיד שיכול להוציא אותך מזה... ואני מקווה שזה לא יקרה חס וחלילה, הוא פשוט אם תיתפסי.
 

אבישג37

New member
זו "מחלה" חשוכת מרפא

אין ממש פתרונות אלא אם כן קורה מהפך בבית וזה סביר להניח כמעט ולא קורה.
 
הדבר היחידי שבאמת יכול להוציא אותך מזה...

הוא פרק ב' שבו תפיקי לקחים - מה היה חסר לך באדם שאיתך בפרק א', מה גרם לך "לרעות בשדות זרים". ואם תעשי את זה נכון, יש לך סיכוי להיגמל. השאלה היא האם את מוכנה לשלם את המחיר. עם בן הזוג איתו את חיה - בואו ונגיד פעם אחת את האמת: הרי משהו מהותי גרם לך לצאת החוצה, אף אדם נורמלי לא בוגד סתם ככה. ודברים מהותיים לא משתנים פתאום בחיים. כך שאם תישארי עם בעלך - זה או לרעות בשדות זרים, או להתאפק - ולאכול קש.
 
אתה לא ממש צודק

נכון לכולנו היו סיבות לצאת החוצה ( טוב להרבה מאיתנו)..... אולי אלה סיבות מהותיות ואולי לא - הכל תלוי איך מסתכלים על זה. בל אתה מפספס דבר מהותי והוא שכל הסיבות שבגללן התחתנו עם בן הזוג החוקי/ת שלנו - הסיבות האלה עדיין שם. כן אולי האדם השתנה במהלך הדרך... אבל בעקרון זהו אותו בן אדם עם אותם הערכים והתכונות שהתאהבנו בו ועדיין הכי מתאים לנו מהרבה סיבות ואסור לתת לזה להישכח בגלל שיש שגרה. אני מאמינה שרובינו ככה - ולכן אותן הסיבות שגרמו לנו לצאת החוצה לגמרי לא הסיבות שבגללן נתגרש ונעשה פרק ב. ולמה אם כבר יש לנו בן/ת זוג מתאים לחיים שבחרנו בו ומאושרים איתו ומתאים לנו? פרק ב יהיה יותר טוב? האופי שלנו הוא זה שמפיע ופרק ב יהיה דומה לפרק א וגם ל-ג וגם ל-ד........ זה אנחנו שבוגדים. אין לך מה לתרץ את זה בכך שיש סיבה מהותית ושאף אדם נורמלי לא בוגד סתם ככה....... בוגד כן תאמין לי ואני נורמלית לחלוטין ולא חסר לי כלום. לא חייבים סיבות ואל תחפש סיבות - ואם תמצא הן לא תירוץ. להתאפק ולאכול קש או לרעות בשדות זרים אתה אומר? הלוואי כולם היו אוכלים קש כמוני.....
 
ולכן כמו שאמרתי

הדבר היחיד שיוציא אותה מזה הוא רק אם היא תרצה באמת מבפנים להפסיק ותחליט החלטה. אם כן - היא לא תחזור לשם. הבעיה היא שזה עניין של אופי מסוים ואת ההחלטה הזו כמעט בלתי אפשרי לעשות. ( וגם זה אינו תירוץ לבגוד.)
 
מה שאת אומרת לא מסתדר

תראי... אף אדם הגון לא בוגד, ובטח ובטח לא מקדיש שעות כל יום לכתיבה בפורום בוגדים, אם הכל נפלא ונהדר ומדהים עם בן הזוג שיש לו בבית. מי שאומר שהוא כן - חי בהכחשה, וזה הכי גרוע. אני לא אמרתי שהמצב עם בן הזוג צריך להיות גרוע, או קרוב לזה - כדי לבגוד. ועדיין, משהו מהותי חסר. זה יכול להיות דברים שונים אצל אנשים שונים, זה לא חייב להיות קשור לסקס. אבל אף אחד לא היה מועל מעילה כל כך חמורה באמון של הבן אדם הכי יקר לו בעולם פעם אחר פעם אחר פעם, אם הכל נפלא ומדהים איתו. ואל תשכחי שאנחנו לא מדברים פה על מעידה חד פעמית, אלא על דרך חיים של ממש. גם אם תכתבי לי עכשיו תגובה של 5 עמודים - היא לא תוכל לעקור את העובדה הכל כך פשוטה הזאת.
 
קודם כל

בשביל לכתוב פה מספיק רק כמה דקות ביום. ממש צודק זו אכן דרך חיים. אבל אני בדיעה שזה לא משנה עד כמה טוב יהיה עם בן הזוג החוקי - עדיין זה עניין של אופי, האופי שלנו הוא זה שגרם לנו לבגוד ולא חייב להיות חסר שום דבר.
 
חולשת אופי? נראה לי תירוץ קצת קלוש

למי שלוקח סיכון שכל החבילה תתפוצץ לו בפרצוף. אני עם עומר...
 

מסTIC

New member
כשבאמת רוצים זה קורה

מיותר להילחם בזה, אם את רוצה להיגמל? תחפרי עמוק בתוכך ותחפשי מה גורם לך להיות איפה שאת . ומשם תנסי לשנות .
 
למעלה