שלום..לכולם זה שוב אני

cxczevik

New member
שלום..לכולם זה שוב אני

טוב..חביב לחזור לכאן פעם ב.....למרות שהחיים באמת יותר מציאותיים (:)) טוב יאירי....בן אדם...בן מזלי..או בן מזל בכלל....לדעת כל כך הרבה... יאיר, האם למזל מאזניים עומד להיות חודש טוב....כלומר עד סופו...יהיו קצת קשיים....זרוק כמה עצמות לאבים הרעבים שבינינו...סתם..בשביל בדיקה שלי עם עצמי... דיברתי עם הפרטנר שלי, כלומר החצי השני שבי ו רציתי לבדוק כמה דברים עם עצמי אך לא בעצמי... שדר כמה דברים...מקווה לראות משהו חביב...ואם לא אז סבבה... נמשיך לסחוב...
 
היי זאביק

ובכן, ונוס שליטת המאזניים עברה למזל שור, והיא אמורה להביא קצת יותר בטחון ויציבות לבני המאזניים, שסבלו מכמה חדשים שלה במזל טלה. זה אולי הזמן שיגמרו הכיסוחים, ושלווה תשרור במחננו, כן יהי רצון.. :)
 
למעלה