שלום לכולם ושאלה../images/Emo140.gif
קודם כל- מחמאות על הפורום המקסים והתוסס! כיף להכנס לפה. אני מציצה כאן מדי פעם ומשתמשת במנוע החיפוש, אך כמעט אף פעם לא יצא לי לכתוב...עכשיו זקוקה לעזרתכם: קיבלתי ווק מברזל יצוק (עד עכשיו השתמשתי בטפלון), אני מבינה שיש הוראות מיוחדות לשימוש ראשון- אשמח מאד להסבר. ושאלה נוספת בנוגע לכמויות- ארוחת צהרים ל 9 מבוגרים וילד: האם קיש גבינתי, פשטידת ירקות כלשהי, סלט פסטה, סלט ירוק ולחם עם ממרחים זה מספיק? מעט מדי? (לקינוח חשבתי על עוגת תפוחים חמה עם גלידה).
קודם כל- מחמאות על הפורום המקסים והתוסס! כיף להכנס לפה. אני מציצה כאן מדי פעם ומשתמשת במנוע החיפוש, אך כמעט אף פעם לא יצא לי לכתוב...עכשיו זקוקה לעזרתכם: קיבלתי ווק מברזל יצוק (עד עכשיו השתמשתי בטפלון), אני מבינה שיש הוראות מיוחדות לשימוש ראשון- אשמח מאד להסבר. ושאלה נוספת בנוגע לכמויות- ארוחת צהרים ל 9 מבוגרים וילד: האם קיש גבינתי, פשטידת ירקות כלשהי, סלט פסטה, סלט ירוק ולחם עם ממרחים זה מספיק? מעט מדי? (לקינוח חשבתי על עוגת תפוחים חמה עם גלידה).