שלום לכולם:(ולאוהבי הסויה בפרט)| טעימות סויה!

שלום לכולם:(ולאוהבי הסויה בפרט)| טעימות סויה!

שלום, אני עובדת במשק צוריאל כאחת ממנהלות המותג לפני מספר חודשים הפסקנו לייצר מספר מעדני סויה, ושמענו על כך תלונות רבות. גם קראנו (בעיקר פה בפורומים) הרבה דעות על הטעמים שלנו: דעות על מה יותר טוב, מה פחות טוב. בקרוב, אנחנו מתכוונים לצאת עם טעמים חדשים של ממרחי סויה - והיינו שמחים אם הייתם עוזרים לנו לבחור. זה לא קמפיין ולא פרסומת. אנחנו באמת רוצים לדעת מה צרכני הסויה האמיתיים חושבים על הטעמים החדשים. בשבוע הבא אנחנו נערוך מפגש טעימות בת"א ורצינו להזמין צרכני סויה, כדי שיביעו את דעתם האמיתית על הממרחים החדשים. * המפגש יהיה במשרדי טרה בת"א אם אתם מעוניינים להשתתף - אנא שלחו לי הודעה - ואני כבר אעדכן אתכם בפרטים. יהיה טעים! תודה.
 
tears1

תוכל/י לשלוח לי הודעה? ככה יהיה לי את הפרטים שלך ואני אחזור אליך בהקדם עם פרטים. ברמת העיקרון, הטעימות יתקיימו במשרדי טרה ברחוב יגאל אלון בת"א (5 דקות הליכה מעזריאלי) תודה, זוהר
 

billc

New member
מוצרי סויה לא בריא לגברים, בגלל אסטרוגן

אלא אם כן אתם רוצים ללבוש חזיה
 

d a p h n a

New member
זה לא מדוייק

יש בסויה הורמונים שדומים לאסטרוגן. יש מחקר אחד שמצביע על כך שייתכן ויש להם השפעה שלילית כלשהיא, אבל זה עדיין לא משהו מבוסס. בכל מקרה, גם לפי ההמלצות של משרד הבריאות (שלא ברור אם הן מבוססות היטב או לא) מותר לאכול שלוש מנות של סויה בשבוע.
 

d a p h n a

New member
כן, כי יוטוב הוא אכן אתר רפואי...

מן המדרגה הראשונה. ובכל זאת, כאן אנחנו משתדלים בדרך כלל לתת מידע שמגיע מקורות קצת יותר מדעיים.
 

billc

New member
השאלה האם את מקבלת תמיד מה שאומרים לך מלמעלה

או בודקת עוד מקורות התשובה שנתת היא כללית מידי "לפי ההמלצות של משרד הבריאות ..." יש הרבה דברים שמשרד הבריאות שינה באופן רישמי לאחר שנים רבות השאלה האם את מוכנה לחכות עד שזה יקרה נתתי את יוטוב כי זה נוח וקל לראות, אבל יש עשרות כתבות על זה בכל האינטרנט של ממוחים עם אותה הדעה רק בשבילך כתבה של 3 עמודים, שמודה שלא קראת את הסוף אלא בעיקר את הסיכומים http://www.mercola.com/article/soy/avoid_soy3.htm (זה עמוד 3)
 

TheFinalCut

New member
מדובר בקשקוש

אם בתיאוריות קונספירציה אתה מתעניין, אז נטוש את אלו שציינת ובדוק את הקשר בין ההשמצות חסרות הבסיס המדעי נגד סויה, לבין תעמולה מסחרית של תעשיית החלב והבשר. אם אתה מעוניין בעובדות ובראיות, אתה מוזמן להתחיל בשרשור הזה. יש עוד דיונים ועוד קישורים למאמרים וסקירות מדעיות בנושא ברחבי הפורום.
 
סליחה על התגובה המאוחרת!

אפשר להשתמש באי מייל הפנימי כאן בתפוז. או [email protected] הטעימות, למי שמעוניין יתקיימו ב-12 לחודש בשעה - 0930 במשרדנו שבת"א כל המעוניין להשתתף שיצור איתי קשר בבקשה דרך תיבת ההודעות כאן בתפוז. שוב תודה, זוהר.
 
למעלה