שלום לכולם וחג שמח - שאלה

שלום לכולם וחג שמח - שאלה

סליחה שאני ניכנסת רק כשיש לי שאלה אבל המחשב שלי היה בתיקון וזמן ממש אין לי .. 4 ילדים... הנקה... אוכל... כביסה וכו'... ולשאלה: מזה כמה ימים נראה לי שאין לי מספיק חלב - באחד הצדדים נראה לי שממש יש לי פחות חלב, היא יונקת ממש לא הרבה זמן מכל צד ומשני הצדדים בכל ארוחה, אני מנסה לתת לה כמה שיותר לינוק כדח לעודד את יצירת החלב אבל היא לא מוכה לינוק ודורשת את הצד השני ברגע שקשה לה והחלב לא שופע. ובעיה נוספת - בעוד שבועיים אני יוצאת לטיול עם הבן שלי - ואני לא אהיה כל שעות הבוקר, ובגלל שאין לי כל כך הרבה חלב אני לא מליחה לאסוף חלב לאותו היום. יש לציין שהיא בת 4.5 חודשים הקטנה שלי.
 

ילדונט

New member
גם שלי בת 4.5 חודשים

וגם אצלנו יש יותר חלב בצד אחד מאשר בשני. אני עושה מה שאת עושה, ומשלימה עם זה שזה קורה די הרבה, וכל עוד הקטנה עולה במשקל, אז זה מה יש. לגבי היעדרות כל הבוקר... מה לגבי לשאוב כל יום (14 ימים, נכון?). אפילו אם תשאבי 30 מ"ל ביום, ותקפיאי, ביום המיועד זה יהיה 400 מ"ל בערך. שתי ארוחות (של הקטנה שלי, לפחות). במקרה הכי גרוע - תמ"ל. מבקבוק או שניים בגיל 5 חודשים לא יקרה כלום (רק לוודא קודם שהיא לא אלרגית).
 
למעלה