שלום לכולם וגם לך טליה 
בוקר טוב!! טליה, אני רוצה להודות לך על יום מרתק, וגם להתנצל שתפסתי לך את כל היום. היה לינעים ונחמד, וכמובן גם מאד קונסטרוקטיבי עבורי. אני יודעת שאני בתחילת דרך חדשה, ואני גם כל הזמן מקבלת אישורים (מהשעון, זוכרת?) לבינתיים אני נהנית מהחופש, ולא מתעסקת יותר מידי ב``מה יהיה``. יהיה טוב. אני בטוחה, כי כבר עכשיו טוב!! אור ואהבה נתי
בוקר טוב!! טליה, אני רוצה להודות לך על יום מרתק, וגם להתנצל שתפסתי לך את כל היום. היה לינעים ונחמד, וכמובן גם מאד קונסטרוקטיבי עבורי. אני יודעת שאני בתחילת דרך חדשה, ואני גם כל הזמן מקבלת אישורים (מהשעון, זוכרת?) לבינתיים אני נהנית מהחופש, ולא מתעסקת יותר מידי ב``מה יהיה``. יהיה טוב. אני בטוחה, כי כבר עכשיו טוב!! אור ואהבה נתי