שלום לכולם וגם לך טליה :cool:

Natushka

New member
שלום לכולם וגם לך טליה :cool:

בוקר טוב!! טליה, אני רוצה להודות לך על יום מרתק, וגם להתנצל שתפסתי לך את כל היום. היה לינעים ונחמד, וכמובן גם מאד קונסטרוקטיבי עבורי. אני יודעת שאני בתחילת דרך חדשה, ואני גם כל הזמן מקבלת אישורים (מהשעון, זוכרת?) לבינתיים אני נהנית מהחופש, ולא מתעסקת יותר מידי ב``מה יהיה``. יהיה טוב. אני בטוחה, כי כבר עכשיו טוב!! אור ואהבה נתי
 

אלדר

New member
אז שיהיה לך ``טוב`` יותר ובהצלחה...

ויום טוב.... וחיים טובים.... ו.... ו.... וכלום?... סתם יופי לך הצלחת יותר להכנס לזה אז בהצלחה שוב ויום טוב שלך tksr אור ואהבה לכולם...
 

Tal_Ya_Tal

New member
היי נתושקה, B-) גם אני, גם אני

היי נתושקה, B-) תמיד, כשאני `יושבת עם אנשים על מפה` אני נהנית. כי זה מה שאני אוהבת לעשות ומאמינה שזה מה שאני יודעת לעשות `טוב` לכן, זה מה שאני עושה. א ב ל , הפעם, מפני שנוצר בינינו קשר מוקדם (דרך הפורום) נהנתי שבעתיים. ואל תדאיגי את עצמך בקשר לזמן... הרי היה לנו כל כך נעים ביחד, שפשוט שכחנו את הזמן, את האוטובוסים, את העובדה שזה היה יום שישי ואת הטלפון... אז לא נורא, היו לנו עוד כמה שעות ביחד.B-) תיהני. ו...אין לי ספק שתפיקי תועלת מן המפה... את יודעת, פעמים רבות, אנשים מתקשרים גם אחרי כשנתיים!!! ואומרים לי: שמענו שוב את הקלטות ורק עכשיו `נפלו לנו האסימונים`.B-) אני תמיד אומרת ש`העבודה` נעשית בכמה רבדים. בכל מקרה, אנחנו כאן על מנת להתנסות ולחוות אז `קחי את החיים כמשחק. משחק של קלות ואור משחק של `אל, אלה וכל אשר ישנו. (כפי שאומר לזריס)......... L&L TALYA
 
למעלה