שלום לכולם וברכות על הפורום החדש-ישן. רק רציתי לשתף ולספר שאנחנו מצטרפים אליכם בתחילת פברואר, ועוברים לגור בניס שבצרפת.בינתיים חווים את אירופה ואת סיפורי ההסתגלות דרכיכם.