שלום לכולם וברכות על הפורום

שלום לכולם וברכות על הפורום

החדש-ישן. רק רציתי לשתף ולספר שאנחנו מצטרפים אליכם בתחילת פברואר, ועוברים לגור בניס שבצרפת.בינתיים חווים את אירופה ואת סיפורי ההסתגלות דרכיכם.
 

blixgirl

New member
ברוכים הבאים לפורום ../images/Emo140.gif

במעבר נשמח לשמוע עדכונים שבוע טוב בליקסי - סקוטלנד
 
למעלה