שלום לכולם ובוקר טוב

יוסלה

New member
שלום לכולם ובוקר טוב

אני מחפש SCROLLER טוב, וגם מעוצב יפה (לא כמו של סיגל) מצאתי אחד כזה וגם שמחליף תמונה ברגע (שימו לב), אבל הבעיה שהוא (איך לא?) כותב טוב בוקר - במקום בוקר טוב וכו´ יש למישהו אולי רעיון איפה יש כזה סקרולר יפה וגם ל-עברית
 

זהר פלד

New member
שאלה:

למה לא לכתוב אחד ב JS? או אם לא מפריע לך שזה יעבוד רק באקספלורר, אז אפילו ב HTML, עם merquee? אפלטים הם אמנם יפים, אבל הם גם כבדים...
 
למעלה