התפריט. ולשיקולך כמובן:
שתייה מיצים לא ממותקים, תה, קפה. אין לשתות משקאות מוגזים ואלכוהול. ביום הראשון: כל הפירות כל הפירות חוץ מבננות. מומלץ לאכול מלון ואבטיח שהם פחותי קלוריות. עליכם לאכול רק מרק ופירות. ביום השני: כל הירקות אכלו עד שובע את כל הירקות הטריים. רצוי לאכול חסה וכרוב ושאר ירקות עלים ירוקים. תוכלו להוסיף כרצונכם מלח, פלפל ,שום. התרחקו משעועית, אפונה,ותירס. אכלו, יחד עם המרק. בארוחה העיקרית הוסיפו תפוח אדמה אפוי בחמאה. אל תאכלו פרי. ביום השלישי: ירקות ופירות אכלו את כל הירקות, הפירות והמרק שתרצו. אל תאכלו תפוח אדמה אפוי!!! אם אכלתם לפי ההוראות ולא רימיתם - תגלו שהורדתם ממשקלכם 2.5-3.5 ק"ג. ביום הרביעי: בננות וחלב רזה אכלו שלוש בננות במשך היום ושתו שתי כוסות חלב רזה. שתו כמה שיותר כוסות מים. כל זה בנוסף על המרק. זיכרו! לבננות הרבה קלוריות, פחמימות וכך גם לחלב, אבל ביום זה גופכם זקוק לאשלגן, חלבון וסידן כדי להקטין את הדרישה למתוק. ביום החמישי: בשר ועגבניות אכלו 150 גרם בשר (בקר או עוף) ו-6 עגבניות. שתו 6-8 כוסות מים במשך היום. אכלו את המרק לפחות פעם אחת ביום, המים ישטפו את החומצות מגופכם. ביום השישי: בשר וירקות אכלו כאוות נפשכם בשר (בקר או עוף) וירקות עלים ירוקים. אפשר לאכול 2-3 סטקים. אל תאכלו אדמה אפוי. זכרו לאכול מהמרק. ביום השביעי: אורז מלא, מיץ פירות טבעי וירקות אכלו כאוות נפשכם, וכרו לאכול מהמרק לפחות פעם ביום. בסוף היום השביעי, אם לא רימיתם בדיאטה, תגלו כי ירדתם 5-6.5 ק"ג. אם הורדתם יותר – עשו הפסקה של יומיים ורק אז חיזרו ליום הראשון.