שלום לכולם - התיעצות
שלום לכולם, בבעלותי בית דפוס, בחצי שנה האחרונה עבדנו עם מפיק דפוס שהיה מדפיס עבורנו עבודות. בהתחלה הכל היה בסדר, בשלב מסויים, הוא אמר שאין לו זמן לעשות חשבון ושהוא יעשה חשבון שבוע הבא, וכך הלאה וכך הלאה, אחרי כמה חודשים הוא שלח לי חשבונית מס שמכילה את החשבון (לא על שמי, טעות שלו, שאפשר לפתור בקלות אם היה חוזר לטלפונים שלי). באותו שבוע שהוא העביר את החשבון הא שלח עבורנו עבודה גדולה של כרטיסי ביקור מובלטים, אנחנו היינו צריכים לשלם לו (למפיק)1300 ש"ח +מעמ , והלקוח היה צריך לשלם לנו 2000 ש"ח + מעמ (רווח של 700 שח), הוא התחייב למועד אספקה של שבוע, ועשה זאת רק אחרי חודש וחצי, באותו ארגז היו עוד כרטיסי ביקור שהרווח עליהם היה 260 ש"ח, ועוד עבודה של רווח של 115 ש"ח. את הכרטיסים המובלטים הוא שלח ישירות ללקוח שלנו (על חשבוננו) כיוון שהוא איחר כבר מעבר למה שניתן במעד האספקה, ואת שאר הכרטיסים גם אלינו. כל הכרטיסים היו פגומים , לדבריו, "הריצה לא הייתה טובה, אתה לא צרך לשלם לי עליה". אבל לא לשלם עליה לאפותר אותי מהבעיה, אני התחייבתי לזמן אספקה והוא לא מוכן להדפיס מחדש, בנוסף, מי מפצה אותי על ההפסד? הוא התחייב לספק עבודה, הוא לא סיפק אותה והפסדתי המון כסף בגללה, בנוסף 2 הלקוחות זועמים ומאימים לתבוע, האם הייתה פה הפרה? האם הוא צריך לקזז לי מהחשבון את הנזקים? (הלקוח עם ההבלטה איים לתבוע אותי, ובצדק!, לאחר משא ומתן ארוך איתו הבטחתי להדפיס לו את זה על חשבוני.). באם ז הלא מספיק, אותו מפיק דפוס החליט לעשות סיבוב בקריירה, והלך ללמוד בניין, וזאת , כשהוא עוזב את כל העניין, לא חוזר לטלפונים (למעלה משבועיים), לא עונה לפקסים.. ואפילו לא למכתב שנשלח אליו ישירת ממני עם שליח UPS. מה עלי לעשות? האם עלי לשלם לו בתחילה את כל החשבון? ולחכות שהוא יחליט שנוח לו ליצו עמי קשר או לתבוע אותי? או לשלם לו את החשבון פחות הנזקים הברורים? בנוסף, העברנו לו כבר 2300 ש"ח, מתוך אומדן של 4800, והוא מסרב להנפיק לי קבלות, כי הוא פשוט לא עונה לי. הנזקים הם (700 ש"ח הפסד הבלטה + 3 משלוחים (אליו ללקוח, ללקוח אלי לראות מה הבעיה, ואלי אל המפיק בחזרה, + 260 ש"ח + 115 ש"ח + משלוח, עלות כל משלוח היא כ49 ש"ח). אשמח לכל עזרה, תודה, אביב
שלום לכולם, בבעלותי בית דפוס, בחצי שנה האחרונה עבדנו עם מפיק דפוס שהיה מדפיס עבורנו עבודות. בהתחלה הכל היה בסדר, בשלב מסויים, הוא אמר שאין לו זמן לעשות חשבון ושהוא יעשה חשבון שבוע הבא, וכך הלאה וכך הלאה, אחרי כמה חודשים הוא שלח לי חשבונית מס שמכילה את החשבון (לא על שמי, טעות שלו, שאפשר לפתור בקלות אם היה חוזר לטלפונים שלי). באותו שבוע שהוא העביר את החשבון הא שלח עבורנו עבודה גדולה של כרטיסי ביקור מובלטים, אנחנו היינו צריכים לשלם לו (למפיק)1300 ש"ח +מעמ , והלקוח היה צריך לשלם לנו 2000 ש"ח + מעמ (רווח של 700 שח), הוא התחייב למועד אספקה של שבוע, ועשה זאת רק אחרי חודש וחצי, באותו ארגז היו עוד כרטיסי ביקור שהרווח עליהם היה 260 ש"ח, ועוד עבודה של רווח של 115 ש"ח. את הכרטיסים המובלטים הוא שלח ישירות ללקוח שלנו (על חשבוננו) כיוון שהוא איחר כבר מעבר למה שניתן במעד האספקה, ואת שאר הכרטיסים גם אלינו. כל הכרטיסים היו פגומים , לדבריו, "הריצה לא הייתה טובה, אתה לא צרך לשלם לי עליה". אבל לא לשלם עליה לאפותר אותי מהבעיה, אני התחייבתי לזמן אספקה והוא לא מוכן להדפיס מחדש, בנוסף, מי מפצה אותי על ההפסד? הוא התחייב לספק עבודה, הוא לא סיפק אותה והפסדתי המון כסף בגללה, בנוסף 2 הלקוחות זועמים ומאימים לתבוע, האם הייתה פה הפרה? האם הוא צריך לקזז לי מהחשבון את הנזקים? (הלקוח עם ההבלטה איים לתבוע אותי, ובצדק!, לאחר משא ומתן ארוך איתו הבטחתי להדפיס לו את זה על חשבוני.). באם ז הלא מספיק, אותו מפיק דפוס החליט לעשות סיבוב בקריירה, והלך ללמוד בניין, וזאת , כשהוא עוזב את כל העניין, לא חוזר לטלפונים (למעלה משבועיים), לא עונה לפקסים.. ואפילו לא למכתב שנשלח אליו ישירת ממני עם שליח UPS. מה עלי לעשות? האם עלי לשלם לו בתחילה את כל החשבון? ולחכות שהוא יחליט שנוח לו ליצו עמי קשר או לתבוע אותי? או לשלם לו את החשבון פחות הנזקים הברורים? בנוסף, העברנו לו כבר 2300 ש"ח, מתוך אומדן של 4800, והוא מסרב להנפיק לי קבלות, כי הוא פשוט לא עונה לי. הנזקים הם (700 ש"ח הפסד הבלטה + 3 משלוחים (אליו ללקוח, ללקוח אלי לראות מה הבעיה, ואלי אל המפיק בחזרה, + 260 ש"ח + 115 ש"ח + משלוח, עלות כל משלוח היא כ49 ש"ח). אשמח לכל עזרה, תודה, אביב