שלום לכולם האם יש למשהי מתכון קל

liat555

New member
שלום לכולם האם יש למשהי מתכון קל

לפשטידת בטטות? אני עושה לבני יום הולדת ביום שבת ואני מתכוונת להכין כיבוד למבוגרים לאחר הפעלת הליצן חשבתי ללכת על כיוון של פשטידות , סלטים , לחמים וגבינות מה דעתכן? זקוקה לרעיונות + מתכונים היום הולדת מתחילה ב11 תודה מראש יש פה פורום ממש מדליק!!!!!!!
 

monday

New member
פשטידת בטטות מהירה

פשטידת בטטות מהירה 4 בטטות בגודל בינוני מבושלות ומעוכות גס 1 גביע שמנת חמוצה 1 כוס קמח תופח 3 ביצים 150 גרם גבינה צהובה (רצוי קצ'קבל) מגוררת מלח פלפל אגוז מוסקט לערבב הכל ולאפות ב-180 מעלות כחצי שעה.
 

silvey

New member
ליאת../images/Emo140.gifברוכה הבאה../images/Emo24.gif ולבקשתך:-

מתכון של אמירה ברוכת הכשרונות ממתכונים. כל מתכון שלה
מתכון: מאפה פריך במלית בטטות רכיבים: לבצק 3 וחצי כוסות קמח רגיל 200 גרם מרגרינה או חמאה 2 כפות תערובת זעתר או כל תבלין מיובש אחר 1/2 כפית מלח 1/2-3/4 כוס מי קרח(קוביות קרח במים) למלית 2 בטטות בינוניות 1 בצל גדול קצוץ 2 כפות שמן מלח פלפל ציפוי ביצה טרופה שומשום אופן הכנה: יש לחתוך את המרגרינה/חמאה לקוביות קטנות (סנטימטר רבוע) ולהכניס למקפיא למשך 1/2 שעה. בקערה גדולה לשים את הקמח, המלח והזעתר, ולערבב. להוסיף את קוביות המרגרינה ולאחד את המרכיבים לתערובת פרורית. להוסיף 1/2 כוס מים ולגבש במהירות לבצק, הטקסטורה לא צריכה להיות חלקה, אך הבצק צריך להיות מגובש. אם לא מספיק, להוסיף עוד מים. המלית להכניס את הבטטות למיקרו עד לריכוך.. להוציא בזהירות את התוך לקערה, לטגן את הבצל בשמן עד הזהבה, להוסיף למחית הבטטות, לתבל במלח ופלפל. על משטח מקומח לרדד את הבצק, לעובי בערך 1/3 ס"מ, ליצור עם כוס רחבה עיגולים, למלא במלית, ליסגור היטב לסהרון, לצפות בביצה טרופה ולפזר שומשום. לאפות בחום 200 מעלות עד הזהבה.-במרכז התנור. בתאבון הערות: מומלץ אם לשים ביד- לקרר מעט במקרר אחרי הלישה. אפשר להקפיא אחרי או לפני אפייה מקור המתכון: אמירה לנוחיותך יש למעלה בקישורים שרשורי פשטידות, לא רק בטטות.
 

silvey

New member
הנה עוד פשטידת בטטות ששודרגה ע"י

הרברונן שלנו. מתכון פשטידת בטטות עם שום ועשבי תיבול הרברונן / מתכונים זה מתכון משודרג מספר הפשטידות של רות סירקיס פורסים דק קילו וחצי בטטה קלופה מערבבים פנימה כף גדושה של פפריקה, ריחן קצוץ דקדק, שמיר כנ"ל, מלח, פלפל שחור גרוסטרי ואגוז מוסקט טחונטרי בנפרד, מטגנים במרגרינה (מחמאה, מזולה) בכמות של 100 גרם 3 בצלים קצוצים דק (אפשר במעבד מזון) 4 שיני שום ושלוש קוביות של ריחן של דורות עד שקיפות ועוד טיפה מערבבים עם הבטטות ומערבבים פנימה קצת פחות מכוס קמח מעבירים לתבנית ודוחסים ומיישרים שמים מעל כמה קוביות מרגרינה לתנור, 200 מעלות, שעה ורבע עד וחצי יוצאת די שחומה כל טוב, רונן
 

big mama 2

New member
לנירה'לה שלנו יש קיש בטטות

מעולה.....אני אנסה לחפש לך אותו....
 
קיש בטטות מצוין של נירה

מתכון: קיש בטטות (נירה) רכיבים: אופן הכנה: קיש בטטות / נירהמ1 תבנית קיש בקוטר 24 קלתית לקיש: ¼ 1 כוסות קמח רגיל ½ כפית מלח 100 חמאה ¼ כוס מי קרח (מהמקרר) שמים את הקמח בקערה, מוסיפים מלח, חותכים את החמאה לחתיכות קטנות, מוסיפים לקמח ומפוררים בידיים יחד עם הקמח, לתערובת פירורים. מוסיפים את המים בטפטוף, לשים לישה קצרה, בידיים וצרים כדור בצק. מרדדים את הבצק על משטח מקומח לצורת עיגול. מעבירים לתבנית פאי. בעזרת האצבע והאגודל צובטים את שולי הבצק במרחקים קצובים כדי ליצור דוגמה אחידה. את הקלתית אפשר לאפות מראש, ריקה, או לאפות אותה עם המלית בתוכה (אני תמיד אופה אותה קודם במשך 15-10 דקות). דוקרים את הקלתית הריקה עם מזלג כדי שלא תתפח ואז אופים בתנור בחום של 190-180 מעלות עד שהיא מזהיבה במקצת. לתערובת הבטטות: 4 בטטות בינוניות רחוצות היטב ומבושלות בקליפתן במי מלח קלופות ומעוכות. ½ כוס שמנת מתוקה 3 כפות גבינת פרמזאנו מגוררת 2 ביצים ½ כוס שבבי בצל ½ כפית מלח, חצי כפית גבישי שום, פלפל שחור גרוס טרי, מעט אגוז מוסקט גרוס טרי לערבב הכול יחד. לשפוך את התערובת לקלתית וליישר. רביכה: ½ כוס שמנת מתוקה 3 ביצים 3 כפות פירורי לחם (לא מתובלים) מעט מלח ופלפל שחור גרוס טרי מערבבים היטב ושופכים מעל תערובת הבטטות אופים בחום בינוני-גבוה 190-180 מעלות עד שהקיש משחים. בתיאבון! הערות: מקור המתכון: נירה מ הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 
למעלה