שלום לכולם - דרושים לעיתון מקומי אם ישנם אנשים טובים בפורום בני העיר לוד שמעונינים לכתוב לעיתון מקומי בהתנדבות אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במסרים תודה רבה