שלום לכולם אני רוצה להעביר כמות של קלטות

שלום לכולם אני רוצה להעביר כמות של קלטות

גדולות לדיוידי האם כדי לרכוש דיוידי מקליט? ובאיזה פורמט הוא מקליט את החומר . במידה ואני רוצה לערוך אותו בפרימייר. האם האיכות בדיוידי מקליט טובה באותה מידה כמו הכרטיסים שיש להמרה היקרים בשוק.עוד שאלה קטנה במידה והאיכות של הסרט בקלטת הוא ירוד כרטיס להמרה טוב יכול לשפר אותו. תודה וסליחה על המון השאלות
 

Yoninissan

New member
אז ככה...

אין לי כל כך נסיון בDVD מקליט. אני דוגם ואז מייצא לDVD - לא משנה כמה קלטות. ועוד אם אתה רוצה לערוך בפרמייר אז באמת כדאי לדגום קודם... בקשר לאיכות. לדעתי האיכות תהיה יותר טובה אפילו בקידוד של הפרמייר מאשר הדיויד המקליט מהסיבה היחידה שבדיוידי את נותנת לו הוראה להקליט והוא לא יודע כמה זמן זה יהיה אז הוא עושה איזה ביטרייט ממוצע או משהו בסגנון(נראה לי). מה שבפרמייר אתה יכול לכוון את ה bit rate בדיוק וכך להשתמש בכל המקום על הדיסק אפילו אם מדובר בקטע של חצי שעה. בקשר לתיקון הסרט. אם יש בסרט דרופים או לכלוכים אז אני לא יודע כמה אפשר לתקן אותו בפרמייר ובמקום זה הייתי מנסה להשיג טייפ איכותי שאולי ינגן אותו יותר טוב. מעבר לזה תוכל להעביר את הסרט תיקוני צבע וכד'.
 

MasterCool

New member
רק משהו קטן לגבי דיוידי מקליט

לי יש אחד כזה.. ואני חייב לציין שהוא מקליט מצויין והאיכות כמעט ולא יורדת (אם בכלל) ניתן גם לכוונן איך רוצים שהוא יקליט ובאיזו צורה.. אבל בכלליות.. מעתיק בצורה טובה ואיכותית.. אגב, מומלץ כמובן את עניין הדגימה והצריבה.. אם אתה מעוניין לערוך.. אם אתה רוצה להשאיר את זה כמו שזה.. אני לא יודע אם אתה צריך לרוץ ולקנות דיוידי מקליט ישר.. תחשוב על זה קצת.. ותחליט.. סה"כ דיוידי מקליט לא עסק הכי זול שיש כיום.. אבל גם לא יקר כל כך כבר..
 

Yoninissan

New member
איך אתה יודע?

איך אתה יודע לפי הזמן לאיזה איכות לכוון אותו? נגיד ויש לך סרט של שעתיים וארבעים. לאיזה ביטרייט אתה מכוון אותו? ומה עם סאונד? גם אפשר לכוון? תוכל להגדיר לו זמן סרט ושיבצע דחיסה מינימלית(לפי כמה שצריך)?
 

StringMaster

New member
אני מקליט עם DVD

D-R265 של טושיבה. עושה עבודה לא רעה, הירידה באיכות לא משמעותית בצורה קריטית אבל מה לעשות היא קיימת... לגבי הזמן, כשאתה מתחיל להקליט אתה מגדיר כמה זמן הולך להיות הסרט בקפיצות של חצי שעה. בגדול, עין של בן אדם ממוצע לא תראה הבדל בין איכות של SP על DVD (שעתיים) לאיכות יותר טובה (פחות משעתיים) אבל אחרי שעתיים האיכות מתחילה לרדת בצורה משמעותית. אז פשוט לא מקליטים על DVD יותר משעתיים, לא עם DVD מקליט ולא בכלל.
 

judyr

New member
שאלה של הגדרה

גם שעתיים ב- DVD אחד זה לא איכות מי יודע מה - בכלים הביתיים רצוי לחתור לשעה וחצי ואם החומר ממש חשוב אז אפילו עד לשעה ל- DVD אחד.
 
למעלה