שלום לכולם. אני צריך קצ מידע.
שלום לכולם. אני צריך קצ מידע.
שלום לכולם. אמרו לי שהחברה פה מאוד נחמדים וישמחו לעזור, אני צריך קצת מידע. אני גר בשוהם ומתכוון להגיע ביום שישי הבא הבא לחיפה. חשבתי ליסוע לתחנה בנתב"ג משם לקחת לת"א (זאת שליד עזריאלי) ומשם לחיפה. קודם כל, אפשר להגיע מנתב"ג ישירות לחיפה?? נגיד שלא אז אני נוסע לת"א ומשם לוקח לחיפה, אני צריך להגיע לתכניון, לאיזו תחנה בחיפה עדיף לי להגיע? גלים או מרכז? מי תהיה יותר קרובה? האם זה מרחק הליכה? מתי יוצאןת רכבת מת"א (עזריאלי) לחיפה בימי שישי בבוקר (ככה 5-7? מתי יוצאות רכבות מחיפה ל ת"א (עזריאלי) בשישי בשעות ככה 2 + בצהרים. אשמח לקבל את הזמנים. ועוד כל מיני טיפים. לא כל כך הסתדרתי אם הלוח זמנים המסובך של כל הרכבות שהורדתי. תודה מראש, תומר.
שלום לכולם. אני צריך קצ מידע.
שלום לכולם. אמרו לי שהחברה פה מאוד נחמדים וישמחו לעזור, אני צריך קצת מידע. אני גר בשוהם ומתכוון להגיע ביום שישי הבא הבא לחיפה. חשבתי ליסוע לתחנה בנתב"ג משם לקחת לת"א (זאת שליד עזריאלי) ומשם לחיפה. קודם כל, אפשר להגיע מנתב"ג ישירות לחיפה?? נגיד שלא אז אני נוסע לת"א ומשם לוקח לחיפה, אני צריך להגיע לתכניון, לאיזו תחנה בחיפה עדיף לי להגיע? גלים או מרכז? מי תהיה יותר קרובה? האם זה מרחק הליכה? מתי יוצאןת רכבת מת"א (עזריאלי) לחיפה בימי שישי בבוקר (ככה 5-7? מתי יוצאות רכבות מחיפה ל ת"א (עזריאלי) בשישי בשעות ככה 2 + בצהרים. אשמח לקבל את הזמנים. ועוד כל מיני טיפים. לא כל כך הסתדרתי אם הלוח זמנים המסובך של כל הרכבות שהורדתי. תודה מראש, תומר.