שלום לכולם. אני צריך קצ מידע.

  • פותח הנושא td12
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

td12

New member
שלום לכולם. אני צריך קצ מידע.

שלום לכולם. אני צריך קצ מידע.
שלום לכולם. אמרו לי שהחברה פה מאוד נחמדים וישמחו לעזור, אני צריך קצת מידע. אני גר בשוהם ומתכוון להגיע ביום שישי הבא הבא לחיפה. חשבתי ליסוע לתחנה בנתב"ג משם לקחת לת"א (זאת שליד עזריאלי) ומשם לחיפה. קודם כל, אפשר להגיע מנתב"ג ישירות לחיפה?? נגיד שלא אז אני נוסע לת"א ומשם לוקח לחיפה, אני צריך להגיע לתכניון, לאיזו תחנה בחיפה עדיף לי להגיע? גלים או מרכז? מי תהיה יותר קרובה? האם זה מרחק הליכה? מתי יוצאןת רכבת מת"א (עזריאלי) לחיפה בימי שישי בבוקר (ככה 5-7? מתי יוצאות רכבות מחיפה ל ת"א (עזריאלי) בשישי בשעות ככה 2 + בצהרים. אשמח לקבל את הזמנים. ועוד כל מיני טיפים. לא כל כך הסתדרתי אם הלוח זמנים המסובך של כל הרכבות שהורדתי. תודה מראש, תומר.
 

איבגי1

New member
יש לך רכבת מאספת ישירות מנתב"ג

שלום לכולם. אני צריך קצ מידע.
שלום לכולם. אמרו לי שהחברה פה מאוד נחמדים וישמחו לעזור, אני צריך קצת מידע. אני גר בשוהם ומתכוון להגיע ביום שישי הבא הבא לחיפה. חשבתי ליסוע לתחנה בנתב"ג משם לקחת לת"א (זאת שליד עזריאלי) ומשם לחיפה. קודם כל, אפשר להגיע מנתב"ג ישירות לחיפה?? נגיד שלא אז אני נוסע לת"א ומשם לוקח לחיפה, אני צריך להגיע לתכניון, לאיזו תחנה בחיפה עדיף לי להגיע? גלים או מרכז? מי תהיה יותר קרובה? האם זה מרחק הליכה? מתי יוצאןת רכבת מת"א (עזריאלי) לחיפה בימי שישי בבוקר (ככה 5-7? מתי יוצאות רכבות מחיפה ל ת"א (עזריאלי) בשישי בשעות ככה 2 + בצהרים. אשמח לקבל את הזמנים. ועוד כל מיני טיפים. לא כל כך הסתדרתי אם הלוח זמנים המסובך של כל הרכבות שהורדתי. תודה מראש, תומר.
יש לך רכבת מאספת ישירות מנתב"ג
יש לך רכבת מאספת ישירות מנתב"ג לחיפה.
 

ארזS

New member
שלום גם לך

שלום לכולם. אני צריך קצ מידע.
שלום לכולם. אמרו לי שהחברה פה מאוד נחמדים וישמחו לעזור, אני צריך קצת מידע. אני גר בשוהם ומתכוון להגיע ביום שישי הבא הבא לחיפה. חשבתי ליסוע לתחנה בנתב"ג משם לקחת לת"א (זאת שליד עזריאלי) ומשם לחיפה. קודם כל, אפשר להגיע מנתב"ג ישירות לחיפה?? נגיד שלא אז אני נוסע לת"א ומשם לוקח לחיפה, אני צריך להגיע לתכניון, לאיזו תחנה בחיפה עדיף לי להגיע? גלים או מרכז? מי תהיה יותר קרובה? האם זה מרחק הליכה? מתי יוצאןת רכבת מת"א (עזריאלי) לחיפה בימי שישי בבוקר (ככה 5-7? מתי יוצאות רכבות מחיפה ל ת"א (עזריאלי) בשישי בשעות ככה 2 + בצהרים. אשמח לקבל את הזמנים. ועוד כל מיני טיפים. לא כל כך הסתדרתי אם הלוח זמנים המסובך של כל הרכבות שהורדתי. תודה מראש, תומר.
שלום גם לך
מובטח לך שלא תתאכזב בפורום הזה ! ואכן תגובתו של קודמי איבגי מצויינת עבורך. תנייד את עצמך לנתב''ג ומשם קח ת'רכבת לחיפה. חבל על כל סיבוב/סיבוך אחר שתעשה לעצמך. סע לשלום חביבי !
 

טיפ_טיפ

New member
ומהי התחנה בחיפה שהיא הכי קרובה

שלום גם לך
מובטח לך שלא תתאכזב בפורום הזה ! ואכן תגובתו של קודמי איבגי מצויינת עבורך. תנייד את עצמך לנתב''ג ומשם קח ת'רכבת לחיפה. חבל על כל סיבוב/סיבוך אחר שתעשה לעצמך. סע לשלום חביבי !
ומהי התחנה בחיפה שהיא הכי קרובה
לטכניון?
 

Image of me

New member
../images/Emo45.gif מזיו הליכה של 10-25 דקות

אין תחנה כזו. צריך לרדת בתחנת חוף
תחנת חוף הכמל, ומשם לעלות עם קו 11 נדמה לי, שמגיע לטכניון, או קו 123 שמגיע למרכז זיו, ומשם הליכה קצרה ברגל.
מזיו הליכה של 10-25 דקות
תלוי לאיפה בטכניון רוצים להגיע. אבל מזיו אפשר גם לקחת אוטובוס לטכניון שנוסע בתדירות גבוהה (בניגוד ל-11 שנוסע פעם בשעה).
 

td12

New member
תודה רבה לכולם../images/Emo13.gif

שלום לכולם. אני צריך קצ מידע.
שלום לכולם. אמרו לי שהחברה פה מאוד נחמדים וישמחו לעזור, אני צריך קצת מידע. אני גר בשוהם ומתכוון להגיע ביום שישי הבא הבא לחיפה. חשבתי ליסוע לתחנה בנתב"ג משם לקחת לת"א (זאת שליד עזריאלי) ומשם לחיפה. קודם כל, אפשר להגיע מנתב"ג ישירות לחיפה?? נגיד שלא אז אני נוסע לת"א ומשם לוקח לחיפה, אני צריך להגיע לתכניון, לאיזו תחנה בחיפה עדיף לי להגיע? גלים או מרכז? מי תהיה יותר קרובה? האם זה מרחק הליכה? מתי יוצאןת רכבת מת"א (עזריאלי) לחיפה בימי שישי בבוקר (ככה 5-7? מתי יוצאות רכבות מחיפה ל ת"א (עזריאלי) בשישי בשעות ככה 2 + בצהרים. אשמח לקבל את הזמנים. ועוד כל מיני טיפים. לא כל כך הסתדרתי אם הלוח זמנים המסובך של כל הרכבות שהורדתי. תודה מראש, תומר.
תודה רבה לכולם

רק אן אפשר אולי את הזמנים שהרכבות יוצאות? ולאיזה תחנות הרכבת מגיעה בחיפה? שוב תודה ,תומר.
 

Image of me

New member
לוח הזמנים של הרכבת

תודה רבה לכולם

רק אן אפשר אולי את הזמנים שהרכבות יוצאות? ולאיזה תחנות הרכבת מגיעה בחיפה? שוב תודה ,תומר.
לוח הזמנים של הרכבת
נמצא באתר של רכבת ישראל. הרכבת מגיעה לכל התחנות בחיפה, אבל כמו שאמרו לך, עדיף לרדת בחוף הכרמל. אם זמן הגעת הרכבת לא מסתדר לך עם לוח הזמנים של קו 11 (אותו אפשר לבדוק באתר אגד, בחיפה לפי קווים מחיפה - מרכזית חוף הכרמל), אז אתה יכול לנסוע עד חיפה מרכז ומשם לקחת קו 17 (הוא נוסע בתדירות גבוהה יחסית).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה