שלום לכולם ! אני צריך את העצה שלכם

benjamin 28

New member
שלום לכולם ! אני צריך את העצה שלכם

יש לי חבר טוב (בסט פרייאנד) והוא לא יודע שאני גיי והוא הומופוב רציני וכל הזמן רוצה לסדר לי בחורות ואם אני אספר לו שאני גיי, הוא יספר לכולם ויעשה לי בושות ולא ידבר איתי לעולם ,אני לא יודע מה לעשות ?
 

Xboy123

New member
זאת שאלה שאלתית..

אולי הוא חבר הכי טוב שלך.. אבל אתה גם החבר הכי טוב שלו? כי אם כן, לא משנה כמה הומופוב הוא יהיה.. בתור חבר הכי טוב הוא יקבל אותך כמו שאתה.. זה פשוט הגיוני, לא סתם אומרים את זה! אם הוא יהיה מסוגל לעזוב אותך בגלל שאתה גיי..אז הוא לא חבר טוב כמו שחשבת ואז ההפסד שלו. בקיצור אני חושב שהייתי לוקח סיכון ואומר לו.. ויודע שאולי הוא יכו ללספר לאחרים וכל זה..
 

Twinsen2005

New member
benjamin 28

האם יש אנשים שכן יודעים? כמו שהסביר (אני לא זוכר מי זה סורי) מי שהגיב מעלי, חבר טוב אמיתי יקבל אותך בכל מצב עם כל נתון וכל נטייה, ואם הוא לא, מסתבר שהוא לא החבר הכי טוב. ועכשיו אני אחזור על זה שוב כדי שתבין טוב טוב, אם הוא לא מקבל אותך הוא לא חבר טוב שלך. ועכשיו אני אעיף לך כאפה ואעיר אותך לעובדה שאי אפשר לעשות לך בושות כי אתה גיי כי להיות גיי זאת לא בושה ועל הזין שלך כל מי שיש לו בעיה עם זה. בתודה, אני.
 

unknown9898

New member
מסכים אם מה שנאמר

חבר טוב מעצם הגדרתו חייב לקבל אותך כמו שאתה. אם יש לך הרגשה חזקה שאם תספר לו ותבקש ממנו שלא יספר לאחרים - הוא בכול זאת יספר.. תגיד לי אתה, איזה מין חבר טוב יעשה כזה דבר? תחשוב טוב על מי הם החברים שלך באמת, והאם ראוי לקרוא להם כך. לי היה "חבר טוב" כזה ביסודי שאח"כ עבר איתי גם לתיכון. הוא הומופוב רציני ואמנם אני לא בטוח שאם הייתי מספר לו הוא היה מפיץ את זה לאחרים - אבל אני כן בטוח שהוא לא היה מקבל את זה. לכן כששאלתי את עצמי האם הוא תואם להגדרה של חבר טוב, התשובה הייתה שלא. התרחקתי ממנו והיום הוא לא חבר שלי.. כיום יש לי המון חברים אחרים שכן מקבלים אותי.. כי דאגתי להקיף את עצמי באנשים שכן תואמים להגדרה של חבר טוב. לא יכלתי לסבול את העובדה שאם אני אספר לחבר כולשהוא, הוא ינתק איתי קשר. אם הייתה לי הרגשה שהבן אדם הומופוב, לא יכלתי להתחבר איתו. ידעתי שביום מן הימים אני אצא מן הארון וזה ייודע לבן אדם הזה. אם הוא ינתק איתי קשר - אז לא כול מה שעברנו עד עכשיו היה בזבוז זמן ? לסיכום, תדאג להקיף את עצמך באנשים שיקבלו אותך כמו שאתה, שיהוו סביבה תומכת וחיובית שתוכל להישען עליה ברגעי משבר (ויהיו כאלה בעתיד).
 

ocean boy 22

New member
הומופוביה..

הומופוב זה בעצם אחד שלא בטוח בזהות המינית שלו, נכון?
 

unknown9898

New member
אני חושב שזה יכול לנבוע ממספר סיבות

לאו דווקא מהסיבה הספציפית הזאת.. הומופוב מעצם הגדרתו הוא אחד שפוחד מהומואים - שונא אותם.
 

Twinsen2005

New member
אתה טועה.

בזמן שכולם מזיינים ת'שכל על זה שהומופוביה נובעת מנטיות זה שטויות, הפירוש של המילה מאוד ברור "הומו" (אני בטוח שאתם יודעים מה זה) ופוביה (שזה פחד)... אין שום דבר בפירוש המילה שמעיד על זה שמי שיש לו את הבעיה הוא דו או הומו בעצמו.
 
מה זה קשור ?

ההסבר שלך לא מוכיח שלהומופובים אין נטיות הומואיות. את פירוש המילה כולנו יודעים.
 
לינק

למחקר שהשווה בין קבוצת הומופובים לקבוצת לא הומופובים (אני לא אומר שזה מוכיח שהומופובים הם הומואים.. אבל זה גם לא לגמרי שטויות)
 
נו באמת, איזה שטויות

זה לא מעיד על שום דבר, יכול להיות אנשים שהם הומופובים באמת בגלל שהם מפחדים לגלות שהם בעצמם בעלי נטייה מינית שכזו, ויכול גם להיות (ורוב המקרים כאלה) שפשוט סולדים ונגעלים אפילו מהמילה "הומו", ומכל מה שמתלווה לכך....
 
ופשוט מפחדים מהומואים

ואפילו רק מלהתקרב אליהם, או חס וחלילה לגעת בהם, ושונאים אותם על נטיייתם זו.
 
יכול להיות הרבה דברים

אבל אני לא חושב שזה לגמרי שטויות להגיד שלהומופובים יש בממוצע משיכה לגברים יותר מאשר לסטרייטים לא הומופובים אולי כן, אולי לא.. ובכל מקרה אנשים באים בהרבה צבעים אז גם הומופובים בטח יש כל מיני סיבות למה הם כאלה..
 

M KO

New member
../images/Emo15.gif וואו יוני...

כמה זמן שהכינוי שלך לא היה על גבי הפורום... עשית קאמבק |צביקה פיק|
M _ KO
 
חחחחחח כה, משהו כזה....

אם כי לא הייתי רוצה להידמות לפדופיל הזה
עברה עליי תקופה קשה, בין היתר יצאתי מהארון בפני משפחתי המצומצמת (אחיי והוריי)....
 
ספר לו אם הוא "בסט פריאנד"הוא יקבל.

ויאהב אותך בזכות מי שאתה גם לי היו חברים הומופובים רצחח והיום הם כבר לא
 

פרבול

New member
אם אתה בטוחחחחחחח..

שהוא לא יקבל אותך ויעשה את כל מה שאמרת.. אז אין סיבה לספר.. לדעתי אם אתה מאמין שמאה אחוז הוא יזרוק אותך לאשפתות, אז כמו שבאמת אמרו פה, כדאי לך למצוא בסט פריינד אחר, להתרחק ממנו.. בשביל שיכאב פחות.. (ועדיין יכאב שלא תבין אותי לא נכון..) זה אם אתה בטוח מאה אחוז.. או בקירוב.. אבל.. בנג'י.. שמע אני מחוץ לארון כבר 9 חודשים בערך... וזכיתי לראות שכל החברים, גם הרחוקים שלא חשבתי בעולםםם שיקבלו אותי, מקבלים, ונכון שזה לא קל.. גם לך וגם להם, להסתדר עם החלק החדש הזה שהם גילו בך, אבל אם זה באמת חשוב להם אז הם ימצאו מקום להסתדר גם עם האיתך החדש.. (סורי על התחביר העייף, לא ישנתי מאז אתמול בבוקר..) |חיבוק אופטימי| רם
 

mr wainwright

New member
אני חושב שאני מבין אותך

סליחה שאני גורר את זה אליי אבל, כל החברים שלי הם סטרייטים לחלוטין כולם עם חברות ואני ממש לא מרגיש בנוח לספר להם ובגלל זה אני אמשיך להיות "בארון" עוד הרבה זמן לדעתי. גם אם הוא ירתע ממך אחרי שתספר לו לא אומר שהוא חבר רע... הרבה אנשים פה בפורום מאוד רוצים שיבינו אותם ואת הדרך שבה הם חיים אבל מתקשים להבין שעבור סטרייטים המחשבה שהחבר הכי קרוב שלהם הבנאדם שהם נמצאים איתו כל הזמן ומתנהגים כמו אחים יכול תאורטית להמשך אליהם... אני מצליח להבין את המקום הזה. כמובן שבעולם מושלם כולנו מקווים שזה יהיה חסר חשיבות.
 

fef24

New member
../images/Emo60.gifאותו דבר היה אצלי, אבל../images/Emo70.gif

יש מצב, שהיום שכנעתי את אחד החברים הסטרייטים שלי, שהוא אחד החברים הטובים, לבוא למצעד הגאווה בירושלים
אמממ... וגם אני פחדתי לספר להם בהתחלה, וחלקם ממש היו לכאורה הומופובים, עם הבדיחות על הומואים, וכל זה... מכל התהליך, רק אחד בסופו של דבר התרחק ממני, כי זה כנראה מפריע לו, וכל השאר סבבה... ברור שיש בדיחות על הומואים, כי זה בלתי נמנע, בהתחשב בזה שגם אני לא חוסך לשוני מבדיחות על הומואים, אז זה לא נראה לי נורא... אז אולי תופתע, כי אנשים לפעמים לא מגיבים כמו שאנחנו חושבים, במיוחד אם זה אנשים שאכפת להם ממך
 

mr wainwright

New member
אפשרות

אני מאמין שאני אספר להם מתישהו כי החברים שלי הם חלק חשוב מהחיים שלי וכל זמן שאני בבית אני איתם. אבל החלטתי שכל עוד אני הומו רק בידיעה ולא באמת נפגש או מכיר אנשים אז זה פחות חשוב לספר להם(למרות שרוב החברות שלהם יודעות). הנחמה היחידה שלי היא שאני מרגיש שלם עם הנטייה שלי ואני לא חושב שבגלל הסיבה הזאת ספציפית אני פחות טוב ממישהו(לא חסרות סיבות אחרות אבל).
 
למעלה