שלום לכולם...אני מצטרפת חדשה ....

noga03

New member
שלום לכולם...אני מצטרפת חדשה ....

שלום לכולם, שמי נגה וזה לא מכבר החלפתי קידומת ל- 30 אני בת מזל טלה חובבת מושבעת ומאמינה באסטרולוגיה (לפחות בנקודות אופי) ואני לא יודעת איך לא הייתי כאן עד עכשיו... זה מעניין אותי מאוד מה שנאמר כאן יאיר טרבילסקי ישר כוח על הפורום המעניין הזה !!!
 
למעלה