שלום לכולם, אני כאן
K Katy Cat New member 24/1/03 #2 אתה לא רק כאן... אתה גם נחמד, מקסים, משעשע.. ובקיצור אתה ע-נ-ק היה מאד נחמד להכיר אותך... ותודה.