שלום לכולם אני חדש פה
שלום לכולם אני לא יודע במה להתחיל אבל אני ינסה לספר פה בקצרה מה עובר עלי בשניים האחרונות ולמה אני פה כרגע לפני 7 שקיבלתי כמו שאומרים שתי כפות מאוד חזקות אחת חליתי בסרטן עברתי את זה כמו גדול ומיד שכמתי על הרגלים קיבלתי כפה שניה אימי נפטרה לי בידיים אבל אני תמיד חזק ועברתי גם את זה אבל אז ההיתי בטיפול פסכיולוגי רגיל במשך 4 שניים תוך כדי הטיפןל התחילו לי מחשבות קשות כול מיני דברים הפסיכולגית לא הצליחה פה לעזור להפך הרגשתי שזה רק מגביר לי את המחשבות ואז התחלתי לבד לחקור את הנושא ןלדעתי זה או סי די למרות שאף פעם לא ההתי אצל פסיכיאטר ולא השתמשתי בתרופות עזבתי את הפסיכולוגית ועברתי לפסיכולוג מאוד נחמד שעזר לא קצת ונתן לי להבין שאני צריך לתת לגיטמציה למחשבות שלי לאחר שנה וחצי של טיפול החלטתי לקחת את עצמי לרשות עצמי ולהתחיל לנסות לחזור לחיים לבד בלי פסיכולוג עכשין אני מרגיש כבר כמעט שבוע שהמחשבות וכול החרדות מתחילות לעלות שוב ואני רוצה הפעם הזאת לתת לזה בראש שזה לא היה יותר אצלי ואני מוכן לחזור לטיפול השאלה אצלי מי אני אשמח לקבל המלצות ותודה אל ההקשבה ....
שלום לכולם אני לא יודע במה להתחיל אבל אני ינסה לספר פה בקצרה מה עובר עלי בשניים האחרונות ולמה אני פה כרגע לפני 7 שקיבלתי כמו שאומרים שתי כפות מאוד חזקות אחת חליתי בסרטן עברתי את זה כמו גדול ומיד שכמתי על הרגלים קיבלתי כפה שניה אימי נפטרה לי בידיים אבל אני תמיד חזק ועברתי גם את זה אבל אז ההיתי בטיפול פסכיולוגי רגיל במשך 4 שניים תוך כדי הטיפןל התחילו לי מחשבות קשות כול מיני דברים הפסיכולגית לא הצליחה פה לעזור להפך הרגשתי שזה רק מגביר לי את המחשבות ואז התחלתי לבד לחקור את הנושא ןלדעתי זה או סי די למרות שאף פעם לא ההתי אצל פסיכיאטר ולא השתמשתי בתרופות עזבתי את הפסיכולוגית ועברתי לפסיכולוג מאוד נחמד שעזר לא קצת ונתן לי להבין שאני צריך לתת לגיטמציה למחשבות שלי לאחר שנה וחצי של טיפול החלטתי לקחת את עצמי לרשות עצמי ולהתחיל לנסות לחזור לחיים לבד בלי פסיכולוג עכשין אני מרגיש כבר כמעט שבוע שהמחשבות וכול החרדות מתחילות לעלות שוב ואני רוצה הפעם הזאת לתת לזה בראש שזה לא היה יותר אצלי ואני מוכן לחזור לטיפול השאלה אצלי מי אני אשמח לקבל המלצות ותודה אל ההקשבה ....