שלום לכולם אני חדש פה

ניקו51

New member
שלום לכולם אני חדש פה

שלום לכולם אני לא יודע במה להתחיל אבל אני ינסה לספר פה בקצרה מה עובר עלי בשניים האחרונות ולמה אני פה כרגע לפני 7 שקיבלתי כמו שאומרים שתי כפות מאוד חזקות אחת חליתי בסרטן עברתי את זה כמו גדול ומיד שכמתי על הרגלים קיבלתי כפה שניה אימי נפטרה לי בידיים אבל אני תמיד חזק ועברתי גם את זה אבל אז ההיתי בטיפול פסכיולוגי רגיל במשך 4 שניים תוך כדי הטיפןל התחילו לי מחשבות קשות כול מיני דברים הפסיכולגית לא הצליחה פה לעזור להפך הרגשתי שזה רק מגביר לי את המחשבות ואז התחלתי לבד לחקור את הנושא ןלדעתי זה או סי די למרות שאף פעם לא ההתי אצל פסיכיאטר ולא השתמשתי בתרופות עזבתי את הפסיכולוגית ועברתי לפסיכולוג מאוד נחמד שעזר לא קצת ונתן לי להבין שאני צריך לתת לגיטמציה למחשבות שלי לאחר שנה וחצי של טיפול החלטתי לקחת את עצמי לרשות עצמי ולהתחיל לנסות לחזור לחיים לבד בלי פסיכולוג עכשין אני מרגיש כבר כמעט שבוע שהמחשבות וכול החרדות מתחילות לעלות שוב ואני רוצה הפעם הזאת לתת לזה בראש שזה לא היה יותר אצלי ואני מוכן לחזור לטיפול השאלה אצלי מי אני אשמח לקבל המלצות ותודה אל ההקשבה ....
 

אמא11

New member
היי ניקו וברוך הבא לפורום שלנו../images/Emo24.gif

כתבת על דברים קשים מאד שקרו לך, ובין המילים התגלה שאתה נחוש לנצח את הקשיים. ממש עברה בי צמרמורת כשקראתי מה שכתבת. אני חושבת שבתור התחלה כדאי לך לפנות לאיבחון מסודר אצל פסיכולוג, רצוי פסיכולוג שמטפל בשיטה קוגניטיבית התנהגותית, או אצל פסיכיאטר. אני מציעה לך לקרוא מה שכתבתי ב"קישורים" בקטגוריה "אפשרויות טיפול" על "למי לפנות - לפסיכולוג או לפסיכיאטר" (תיכנבס ללינק של הקישורים שבעמ' זה למעלה. בצד ימין נפתחת רשימה. תיכנס ללינק "אפשרויות טיפול" וחפש שם. ניקו, יש לנו קבוצות לתמיכה ועזרה הדדית גם בירושלים וגם בת"א.השבוע יתקיים מפגש בירושלים ביום רביעי בערב ומפגש בת"א ביום חמישי בערב. הודעות מפורטות יהיו כאן, בפורום, בהמשך השבוע. אתה מוזמן מכל הלב להצטרף (לפי מקום מגוריך). בהצלחה ושנה טובה ושהכל יהיה טוב תמי
 

ניקו51

New member
אמא

תודה רבה לךעל התשובה המהירה קראתי את המאמר של למי לפנות ובאמת זה מה שרצתי לפנות לדיקור ולחזור לטיפול פסיכולגי השאלה אם יש מישהו שהדיקור עזר לו למה אני זוכר שסיפרתי לפסיכולג שלי בזמנו שזה מה שאני רוצה לעשות או שלל את זה ואמר שזה סתם ביזבוז של כסף אז אם יש למישהו המלצה על מטפל טוב וגם פסיכולג אני אשמח לשמוע שהיה שבוע טוב
 

דוד773

New member
מזדהה מאוד

אני מאוד מזדהה עם מה שכתבת. עם ובלי קשר לטורדנות הכפייתית, גילו לי סרטן בבלוטת התריס לפני יותר משנה, עברתי שני ניתוחים וטיפול רדיואקטיבי. הלחץ של הניתוחים הביא להצפה של טורדנות כפייתית קשה. הייתי בטיפול פסיכולוגי של שיחות שלא עזר הרבה. אחר כך הלכתי לטיפול CBT שעזר מאוד. אני כרגע (בדגש על כרגע), במצב של שליטה באו-סי-די, אבל אני יודע שטיפול ה CBT נתן לי כלים להתמודדות עם האפיזודות הבאות, אם יגיעו. ממה שחוויתי אני ממש ממליץ לך לנסות CBT. תמיד תדע שאתה לא היחיד שסובל, יש הרבה שסובלים , וטוב שיש אינטרנט היום שיכול לשמש במה לתמיכה. רק טוב. דוד (שם בדוי).
 

אמא11

New member
ניקו בוקר טוב

אני חושבת שדיקור יכול לבוא כטיפול משלים לטיפול CBT. הנסיון עם דיקור בתור טיפול עיקרי לא הניב תוצאות מעודדות למעט כמה הצלחות מקריות. כל סטרס גורם לOCD לתפוח כך שכל טיפול להקלה בסטרס יכול, בעקיפין, לעזור ולשפר את המצב עם הOCD, אבל במקביל טיפול הקוגניטיבי התנהגותי (CBT) נותן לך כלים להתמודד ולהכחיד הרגלים. מטפלים טובים בCBT יכולים להיות גם פסיכולוגים וגם עובדים סוציאלים שעברו הכשרה מתאימה ועוסקים בכך. יש ב"אפשרויות טיפול" לינקים עם המלצות על מטפלים. אם תכתוב מאיזה מקום אתה בארץ - אולי אנשים יוסיפו המלצות. יום טוב תמי
 
למעלה