שלום לכולם !!! אני חדש ומחפש.....

HotIce35

New member
שלום לכולם !!! אני חדש ומחפש.....

יום קסום לכולם היישר מאילת עיר הקודש של החופש והנופש :) אני נשוי המחפש להתרגש מחדש להשתוקק להתלהב :) וכל זאת מבלי לנתץ מסגרות ולפגוע באחרים :) אם ישנן נשים אילתיות (עדיפות לנשואות המעוניינות - בקשר מלא תשוקות ותאוות משחקים אסורים והגשמת פנטזיות אפלות :) צרו עימי קשר קרח_חם (על מקור הניק אספר בהרחבה לזו שתשאל )
 

HotIce35

New member
לא נכון :)

אישתי ואני הגענו להסכמה עקרונית שלאחר שנים כה רבות ביחד כל אחד גם צריך קצת פורקן ויציאה מהשגרה :) והעיקר שהסטוץ לא יתפתח לרומן !! והדבר נכון לשנינו וההחלטה הייתה שלא מספרים מתענגים נהנים אך לא יוצרים משקעים :) עכשיו כל שנותר הוא- אכן להצליח ולתפוס סטוץ :)
 

BurgerQueen

New member
אשתך היא גבר? ../images/Emo3.gif

איך אישה תעשה סטוץ ולא תתאהב? נשים תמיד מתאהבות שהן מפתחות קשר מיני, לא ידעת? אצל נשים מעורב הרגש בכל מקרה, אצל גברים לא תמיד, בד"כ לא.
 

massage4you

New member
מזה השאלות המוזורות ?

אישתו כן מרשה, אישתו לא מרשה, תעשה סקס עם אחר כן תתאהב לא תתאהב. דייי! די לחקירות האלה הבנאדם רוצה סטוץ ולא רומן מדוע זה צריך לעניין מי מכם אם הוא נשוי או לא ? אם יש מי שתרצה ללכת איתו למיטה היא תחליט, לפי השאלות אתם מורידים לאנשים את החשק להשתמש בפורום למטרות סקס.
 

massage4you

New member
תפסיקי לבלבל את המוח

אני חושב שגם העירו לך על כך, לא מתאים לך בפורום חפשי פורום אחר, חלק גדול מחברי הפורום הם נשואים/ות אז במקום לתת עצות או חוות דעת שלא מעניינות אחרים וסתם מורידים את החשק בגלל אנשים כמוך חפשי לך מקום אחר להביע את דעותייך.
 

BurgerQueen

New member
סתם צחקתי גם אני לא שה תמים ../images/Emo156.gif

אני בוגדת גם אבל רק וירטואלית. כלומר היה לי "מאהב" מסקטלנד לפני כמה שנים וכעת אני בקשר ידידות-אהבה עם 2 בחורים, אחד משבדיה והשני מברזיל. אני לא מעוניינת בבגידה "ממש", פשוט כי לא בא לי על גבר ישראלי ולשכב עם מישהו. אולי אישה, זה אני מחפשת. אבל לדעתי זה לא בגידה, מה עוד שבעלי אמר שלא אכפת לו אם אמצע אישה לחברות ובילויים וסקס.
 

massage4you

New member
הבעיה היא לא רק את

תראי אני עוסק קצת במתן שירותים מסויימים לנשים וזוגות ומזה אני מתפרנס לפעמים, אבל גם בעבר ראית תגובות מאוד מאוד שמרניות מחברי הפורום שאת האמת לא ידעתי מה הם עושים כאן או שמחפשים זזזזז... (נעלמה לי המילה) או שעושים בי..... (שיט שוב נלמה לי המילה) מול המחשב אז כל אחד וזכותו הוא/היא ולפי דעתי ונסיוני הרבה פעמים פונות אלי נשים נשואות שפשוט רוצות קצת יחס וקירבה ולאוו דווקה סקס ואני חושב שגם אצל הגברים זה אותו העניין אף אחד לא היה מחפש סטוץ אלמלא "הכל" היה בסדר בגינה שלו. ביי
 

HotIce35

New member
תודה לשניכם

מצד אחד את צודקת לנשים זה קשה יותר בלי רגשות..... אני מודע לכך וגם מודע לסיכון שאנו לוקחים - היא אבל גם אני עלולים למצוא אולי (וכולי תקווה שלא) משהו אחר שיעוור אותנו ועלול לסחוף אותנו למקומות שלא התכוונו אבל - מכיוון ששנינו גם החברים הכי טובים אחד של השני אנו מקווים שזה לא יקרה ואכן נצליח רק להעשיר את עצמנו בחוויות חדשות :) כמו כן הפורום הוא אכן כפי שנאמר פורום לסטוצים!!! :) את המחשבה וההחלטות אמורים לעשות לפני הכניסה לפורום וכאן אמורים לחפש ולפנטז כל אחד וסיבותיו הוא :) או היא כמובן :) ואת צודקת הישראלים הם לא משהו וגם הישראליות אבל חפש אישה בסקוטלנד קצת קשה לסטוץ אמיתי ולא וירטואלי:) חייתי הרבה שנים באירופה ושם יש משהו בנשים הארופאיות - נשיות דבר שדי קשה למצוא בנשים ישראליות :( סליחה אם פגעתי :( אבל הנשים הישראליות בהרבה מקרים (וזה נורא שאני עושה הכללה אבל זה לצורך העברת המסר) - אגרסיביות מידי ציניות מידי ובוטות מידי עם השנים הן הולכות ודומות לצערי לנשים האמריקאיות :) היכן אותה עדינות נשיות רגישות??????? יתכן הסיבה נעוצה באורח החיים המתוח שלנו הלחץ ומתח היום יומי השרות הצבאי פשוט אינני יודע ואשמח לשמוע תשובה :) שכן למרות המראה החיצוני - הגברי שלי קצת קשה לי עם הישראליות כי אני לא מאצו באופיי ומאבקי הכח בין המינים בארץ מתישים אותי במערכת יחסים אני מחפש רכות ואהבה לא מאבקים אין סופיים :)
 

lizard

New member
מבלי להכליל ולהשמיץ.

לדעתי אין על הישראליות. ולו רק במראה החיצוני. דוגמא: הפלגתי לי קצת בעולם, בעיקר במזרח אבל גם בארה"ב וקנדה. היו שם נשים שעשו לי את זה, אבל, במינון ממש נמוך. פה, איך שאני יורד מאוניה, מגיע למכס ובחורה ישראלית בודקת לי ת'אוטו..הפיוזים שלי מתחילים להשרף
והיא לא הייתה דוגמנית בכלל ולא יפה ביותר. לישראליות יש משהו שגורם לי אישית להזיל ריר. אז....
לכל הישראליות, אתן סקסיות ומטריפות ובכל העולם מהללים אתכן
 

BurgerQueen

New member
תשובה

אוקיי "הפוסל במומו פוסל" כדברי חז"לינו. למה אנחנו כאלה ציניות ובוטות? טולי כי הסחורה שיש לנו בארץ הקודש דורשת את זה? אתם אלה הבוטים חסרי הנימוס והטקט, שהולכים אחרי הזין ולא מתחשבים ולא יודעים להיות עדינים ונחמדים ומתורבתים. הגברים בחו"ל, לפחות אירופה, מקסימים להפליא, מי שאני ראיתי, ואני באינטרנט כמעט 9 שנים, מתוכם 7 בצ'טים למיניהם. גברים בריטים, למשל, נפלאים ומנומסים ועדינים לאללה. גם גרמנים, רחמנא ליצלן. הגברים מטורקיה הם אותה סחורה כמו פה, כנראה המזג הים תיכוני גורם לשניהכם להיראות אותו דבר. אבל מי מתעסק עם ערבים מטורקיה בכלל? אגב, שמעתי מחברי משבדיה (ד"ש חם קרל), שנשים שבדיות, כמו שחושבים עליהן, קלות להשגה, מזדיינות, שרמוטות וכוסיות, ממש כמו שאומרים פה. לא מפריע להן שפה זולה והרבה סקס ורק סקס.
 

lizard

New member
שבדיות את אומרת???

המממ...איפה לומדים שוודית? אני רוצה ללמוד אחת לעומק
 

oreni0

New member
די לנדנד .....

לא מגרש אף אחד משום מקום אבל לא נראה לי שאת בפורום הנכון
 
למעלה