שלום לכולם אני חדש ויש לי כמה שאלות

tom daniel

New member
שלום לכולם אני חדש ויש לי כמה שאלות

אז ככה אני תום בן 17 מאיזור חיפה קריות. מאחר ואני קצת לחוץ בזמן לא הספקתי לקרא לעומק אלה ברפרוף את המאמרים שנכתבו! אני מעוניין להוציא ויזת תייר לאר"הב ומאחר שאני תלמיד תיכון הבנתי שכדאי לי להוציא אותה כמה שיותר מוקדם הרחק מן הגיוס. בכל מקרה יש לי מספר שאלות שאני יהיה שמח מאד עם תענו לי עליהם זה יכול ממש לעזור לי.. שילמתי כבר אתמול 460 ש"ח בדואר.. כמה כסף אני אמור לשלם במשרד הסיעות בקירוב? כמה דוגמאות למסמכים שאני צריך לצרף אל הבקשה חוץ מאישורים שאני תלמיד..דרכון+ויזה לאמריקה שיש להורים שלי....? את המסמכים אני אמור לתת לסוכן נסיעות שלי או לראיון בשגרירות? איזה סוג שאלות שואלים בראיון בשגרירות? הראיון באנגלית או עברית? בסוכנות נסיעות שאלו אותי אם יש לי מקורבים בארה"ב אוחברים שאפשר לציין אותם..ישנם כמה מקורבים אך לא חוקיים כך שאי אפשר לרשום..הבנתי שאפשר לררשום כתובת של בית מלון ולהגיד ששם בעצם אני הולך לבלות את השהות שלי..שם של בית מלון באל איי יכול לעזור לי מאד+כתובת מצטער על זה שאני ככה תוקף בשאלות פשוט אני קצת קצר בזמן ולחוץ לי כבר להגיש את הבקשה לויזה..כל מידע נוסף שתרשמו ממש יכול לעזור לי!! תודה מקרב לב!!! יום טובבב
 

השואל23

New member
תייר

1.בקשת ויזת תייר נעשת דרך האינטרנט. 2.בגלל שאתה תלמיד זה מספיק, תראה שיש לך תוכנית וסיבה לחזור לארץ. 3.השאלות בשגריורות בעברית יכול להיות שתי דקות או יותר תלוי ( כול הטפסים בסדר, אין חדש שאתה מגיע לעבוד לא חוקי) 4.דרך אגב אני מקווה שאתה לא רוצה לצאת ב 3 חודשים הקרובים כי אין תאריכים. 5ובקשר למסמכים : אישור הזמנת חדר בבית מלון,אישור מההורים שהם משלמים על הטיול, לא להגיד שאתה מכיר אנשים שהם לא חוקים בארצות הברית (חברים או קרובי משפחה).ויזה לארצות הברית שיש להורים שלך לא נחוץ.
 

doronf65

New member
אתה לחוץ בזמן, הא?

או פשוט עצלן לקרוא? בוא נעשה חשבון קטן: כתבת שאלות, עכשו אתה מחכה. טוב למי שלחוץ בזמן? עכשו שעות עבודה בארה"ב, ורוב העונים לא ממש פנויים. במקרה הטוב תקבל תשובה תוך שעה-שעתיים. אולי יותר. אולי 10 שעות. לא יותר מהר קל לקרוא את המאמרים? בשביל זה הם שם! בשביל שלך יהיה קל לקבל תשובה, ואנחנו לא נצטרך לכתוב שוב ושוב, ושם מרוכזים כל הטיפים והשרשורים הכי טובים בנושא, כי לא תמיד כל החכמים והמנוסים מגיעים דווקא היום. חצי שעה וסיימת, במקרה וקצב הקריאה שלך ממוצע לתלמיד תיכון בישראל. אז דחילק!
 
למעלה