שלום לכולם, אני חדשה פה

MommyHug

New member
שלום לכולם, אני חדשה פה ../images/Emo13.gif

אני כאן לא מהסיבה הנפוצה לדעתי. אני לא מאומצת ולא אימצתי ילד/ה. אני בחורה, בת 26, ללא משפחה, ועכשיו לקראת החגים אני מרגישה יותר חזק את הבדידות שתמיד נמצאת שם. אף פעם לא הייתה לי אמא. זה חור גדול ושחור שלא מתמלא לא משנה מה. הכי קשה בסופי שבוע. לאחרונה הגיעו אליי שמועות שיש משפחות עם ילדים, קיבוצים למשל, שמקבלים אליהם בחגים, בסופי שבוע ומכניסים לביתם להיות חלק ממשפחתם כדי להפיג את הבדידות... אתם מכירים מקום או ארגון שאני אוכל לפנות אליהם? תודה ולילה טוב
 
שלום לך

חיפשתי בשבילך באינטרנט ומצאתי את הקישורים הבאים בהם את יכולה לבקש וגם למצוא משפחות שמעוניינות לארח. בקישור הראשון תרדי קצת למטה בפורום ותראי כמה משפחות שמפרסמות שהן מעוניינות לארח. בקישור השני יש רשימת עמותות שונות שמתנדבות לסייע. תגללי את העמוד למטה ותמצאי כותרת של אירוח לחג הפסח. מאחלת לך שתגשימי את רצונך לבלות יחד בחג הזה עם משפחה חמה, ותזכי לחיבוק חם.
 

MommyHug

New member
תודה לך על תגובתך! ../images/Emo39.gif

קיבלתי רק קישור אחד. בכל אופן, הכוונה לא ספציפית לחג, אלא מקום שיוכל להפוך לבית, למשפחה, גם בלי לגור שם.
 

MommyHug

New member
עיינתי בקישור

זה קישור מצוין אבל לצערי גם אחרי שעברתי ארגון ארגון לא מצאתי מענה לבעייה שלי. אני אכתוב שם הודעה ואולי אקבל תשובה. שוב תודה.
 

MommyHug

New member
אגב, מדובר על אזור תל אביב

ואני רוצה להבהיר דבר אחד שחוזר על עצמו בשאלות או בהצעות המרגשות שלכם ושל אחרים במסרים. אני לא מדברת על חג פסח, אני מדברת על מצב קבוע שמשפחה לוקחת אליה מישהי/ו ללא משפחה, כמו שקורה נגיד בקיבוצים או כשמגיע אדם בודד או חייל בודד מארץ אחרת... פסח זו בעיה נקודתית שדווקא לה יש פתרון.
 
למעלה