שלום לכולם - אני חדשה פה!

popi2

New member
שלום לכולם - אני חדשה פה!../images/Emo107.gif

רציתי לדעת מה עושים נגד נשירה עבצנית של כלב...
 

moranמורן

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo20.gif

את יכולה לספר אותו, זה יעזור הרבה.... אם את לא מעוניינת לספר אותו-תשתדלי לסרק אותו הרבה.. דרך-אגב... איזה כלב יש לך???....
 

popi2

New member
אז ככה:

זה כלב די מצומק, אז נראה לי שאחרי תספורת הוא יעלם. ניסיתי לצרף תמונה אבל לא הולך לי... אין לו סוג מוגדר, משהו מעורב עם מיליוני זנים אחרים. אבל הוא הכלב הכי שאקל בעולם!
 

lilithmm

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

לספר את הכלב, לעשות בדיקת דם ולתת תוספי מזון.
 

ZIV E

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

גם אני די חדש פה. אחלה פורום!!!!
 
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

ש-ל-ו-ם
אני קים, בת 14
גם אני חדשה פה
אז ככה...... לכי לוויטרינר, והוא יתן לכלב שלך תספורת גדולה, ואז זה בקושי נושר
או שלוקחים את הכלב שלך לים
ומיי הים עוזרים לפרוות הכלב
גם לי יש את אותו בעיה אם הכלבה שלי
וזה מעצבן...... אז..... תהני פה בפורום
 
למעלה