ברוכה הבאה../images/Emo24.gif
ש-ל-ו-ם
אני קים, בת 14
גם אני חדשה פה
אז ככה...... לכי לוויטרינר, והוא יתן לכלב שלך תספורת גדולה, ואז זה בקושי נושר
או שלוקחים את הכלב שלך לים
ומיי הים עוזרים לפרוות הכלב
גם לי יש את אותו בעיה אם הכלבה שלי
וזה מעצבן...... אז..... תהני פה בפורום