שלום לכולם אני חדשה כאן

ksanti

New member
שלום לכולם אני חדשה כאן

רציתי להתיעץ אנחנו עוד לא רוצים ילדים בזמן הקרוב רק עוד שנה שנתיים אני כבר 5 שנים לוקחת גלולות וחשבתי שאולי צריך להפסיק כי שמעתי שיש המון בעיות עם סידור של מחזור הרגיל אחרי גלולות.
 

פּוֹנְג

New member
זו החלטה לא קלה. מצד אחד שנתיים זה

הרבה זמן מצד שני לפעמים לוקח גם הרבה זמן להכנס להריון לא ציינת את הגיאים שלכם (בעיקר שלך) לדעתי, תחליפי לאמצעי מניעה אחר, תוך הכרה ברורה שאם יש הריון אתם ממשיכים אותו. זה מה שאני הייתי עושה. בהצלחה.
 
משתתפת בהמלצה של פונג לפעמים

עדיף להפסיק לקחת ולנסות בלי לא תמיד ישר מצליחים ואז לפחות יש אינדקציה האם צריך לעבור לשלב ב' ואולי צריך עזרה רפואית...(בתקווה שלא) חג שמח ושיהיה בכל מקרה בהצלחה עם כל החלטה
 

Brightlight1

New member
hi

I am also new here and my advise is to stop taking and then see what happens. Good luck with everything!​
 
לא בהכרח

אצלי מייד עם הפסקת הגלולות המחזור הגיע אחרי 30 יום וחודש אחד אחרי כבר הייתי בהריון. לקיחת גלולות, גם במשך שנים (אני לקחתי 12 שנים עם קצת הפסקות באמצע) לא אומרת בהכרח שיהיו בעיות עם סידור המחזור. אני חושבת ששנתיים הן הרבה זמן לשמירה באמצעים אחרים. היום אין אפילו המלצה רפואית לחכות אחרי גלולות ולא צריך "לנקות את הגוף" מהשפעת הגלולות. לעומת זאת, נכון שיש נשים שיש אצלן בעיות של אי סדירות. המלצתי- להפסיק עם הגלולות חצי שנה לפני שאתם מתעדים להתחיל את הניסיונות. חצי שנה זה מספיק זמן לראות אם הכל סדיר, ואם לא ללכת לבדוק למה. ואם הכל בסדר, אפשר בחצי שנה הזאת ללמוד להכיר את הגוף כדי שילך מהר יותר כשתחליטו שהגיע הזמן. אבל חשוב שתזכרי עוד משהו- לפעמים כשמחליטים שהגיע הזמן אין ממש סבלנות לחכות. ההחלטה העקרונית "מזיזה" אצלנו כמה דברים והדברים נעשים פחות רציונלים.
 

ksanti

New member
תודה בנות

הגילאים שלנו 24 שלי 27 שלו לקחנו בחשבון אם אכנס להיריון אז זה בסדר. פשוט אני נימצת במצב כזה שאני צריחה להחלית כי בעלי אומר משתחליתי כך זה יהיה אז זה קצת מפחיד אותי
 
למעלה