../images/Emo23.gifברוכה הבאה+תזכורת../images/Emo110.gif../images/Emo23.gif
ברוכה הבאהההה כנבי לאתר של מוטי וענת(קישור למטה..)יש שם הרבה טיפים וטוטוריאלים..והכל בעברית..(מה שמזכיר לי..גם אני צריכה ללכת לשם..) ניצלוש"ון- תזכורת קטנה על תחרות חתונה- כל מי שנירשמה(גם מי שלא!!-מוזמנת להצטרף,וגם חסרות שופטות!!כל מי שרוצה שתלך לחשרשור תחרות חתונה!!)