שלום לכולם אני חדשה אפשר??ויש לי שא

רחליקה

New member
שלום לכולם אני חדשה אפשר??ויש לי שא

שאלת סקר קטנה... האם אתם (הנשואים שביננו) חוגגים את יום הנישואים וגם את היום שבו נפגשנו או התחלנו לצאת.. מאוד חשוב לי לדעת.. טני חייבת לרוץ אספר לכם אחר כך למה בייי
 

גששבלש

New member
ברוכים הבאים

ולשאלתך מה השתגעת פעמיים ? שתי מתנות? שתי יציאות? למי יש כוח עוד מעט תרצי הנשיקה הראשונה הצ´ירבים הראשון אין לזה סוף זה לא נגמר אתכן אף פעם כל הזמן סיבות למסיבות
 

שייכת

New member
גשש, זה אלייך!!!

מהו התאריך בו נפגשנו לראשונה?
 
למעלה