שאלת סקר קטנה... האם אתם (הנשואים שביננו) חוגגים את יום הנישואים וגם את היום שבו נפגשנו או התחלנו לצאת.. מאוד חשוב לי לדעת.. טני חייבת לרוץ אספר לכם אחר כך למה בייי
ולשאלתך מה השתגעת פעמיים ? שתי מתנות? שתי יציאות? למי יש כוח עוד מעט תרצי הנשיקה הראשונה הצ´ירבים הראשון אין לזה סוף זה לא נגמר אתכן אף פעם כל הזמן סיבות למסיבות