שלום לכולם אני זקוק לעזרה

שלום לכולם אני זקוק לעזרה

אני בחור בן 24 השתחררתי לפני שנה מסדיר כרגע עובד בחברת אלקטרוניקה בעל תעודת הנדסאי אלקטרוניקה. אני מעוניין להכנס לשרות קבע אבל אני לא מכיר אנשים שאני יכול לפנות אליהם. פשוט אני אוהב מאוד את המסגרת הצבאית ומעוניין לשוב ולהשתלב במערך הזה ולחתום קבע. אם יש משהו שמכיר אדם או דרך או מקום או תקן פנוי שאני אוכל להשתלב שם אני אשמח מאוד בתקווה לשיתוף פעולה, תודה.
 

NEO83

New member
פיטורים

זה לא בהחלט מדובר על פיטורים מיידים, גם גמר שירות קבע והקיצוץ של התקן מבחינתם זה פיטורים. אבל תאמין לי, פיטורים או לא פיטורים, עדיין ימצא תקן פה או שם ברמת פעילות א+ או א, או משו כזה.
 

אמץ

New member
זה בגללל חוסר ההוגנות

כי שווה לשחרר אנשים כדי לפגוע בזכויות הפנסיה שלהם ולגייס צעירים לתפקידים חדשים. השיקול הוא כלכלי תוך כדי פגיעה באנשים.
 

NEO83

New member
אף אחד

לא כלב עד כדי כך שרוצה בכוונה לפגוע באנשים, השיקול הוא כלכלי בלבד.
 

אמץ

New member
עובדה שפגעו.

אמרתי שהשיקול הוא כלכלי. לפטר מישהו חודשיים לפני גיל הפנסיה, למשל חוסך הרבה מאוד כסף למערכת. לשלוח אנשים מצטיינים הביתה רק בגלל שיקולי הגיל הכלכליים. מניעת זכויות בסיסיות כמו זכויות פנסיה רק כדי לחסוך כסף.
 

NEO83

New member
פגעו.

נכון, אבל לא עקב זה שבגלל שכיף להם לעשות את זה, זה היו הפקודות.
 

אמץ

New member
יש דרך לעשות גם את זה.

מישהו כתב את הפקודות ואלה היו מפקדי הצבא. וכתבו פקודות מפלות ופוגעות בזכויות יסוד של אנשים שהשקיעו במערכת את מיטב שנותיהם.
 

deathcaster

New member
בחייאת דינאכ

אל תקבור את עצמך, לך תעשה השלמה למהנדסים ותעשה משהו עם החיים שלך, תשקיע עוד שנה וחצי -שנתיים בלימודים ואח"כ תוכל לצחוק על כל אותם אנשי קבע עם המשכורת שתקבל.
 
בדיוק..

אני השתחררתי לפני חודש לאחר שלוש שנים בקבע ואני גם אלקטרונאי כמוך (כפיר). חבל לחזור לקבע, כי העתיד שם לא ברור בכלל. אתה יכול להיות מצוין ומשקיען אבל ברגע אחד מקצצים אותך. תבנה על האזרחות.
 
למעלה