שלום לכולם,אנא שאלה:

bikerman

New member
שלום לכולם,אנא שאלה:

פוטרתי מעבודתי בסוף יולי השנה. שכרי ברוטו היה 8000 לא כולל רכב. עבדתי שנה וחצי בדיוק,כך שמגיעים לי 12 אלף ש"ח. ביומי האחרון בעבודה מנהלת החשבונות אמרה לי שתוך 45 יום אקבל את הכסף. לאחר כחודשיים שלא הגיע הכסף התקשרתי לחברת הביטוח והם אמרו לי שאני צריך לשלוח בקשה לשחרור הפיצויים.אף אחד לא טרח לומר לי זאת.את הבקשה הגשתי רק בספטמבר.במקום 8000 ש"ח קיבלתי 6800 בטענה שהקופה הפסידה כספים בבורסה.לא היה לי מושג על זה,אני חשבתי שאני מקבל 8000. את ה4000 הנותרים קיבלתי בימים אלו.את החלק הזה קיבלתי מהמעביד. קיבלתי את זה רק עכשיו,מכיוון שמנהלת החשבונות החכמה לא שלחה מכתב לבנק שלהם לשחרר כסף. אני ממש זועם,מה עליי לעשות?האם ישנה כאן הלנת פיצויים?איך מחשבים אותה?
 

מדון

New member
לא מגיע לך הלנה

מכון כי חודש אוקטובר לא עבדו חברות הביטוח כל החודש שנית אנני מבין למה הם היו צרכים להגיד לך מה לעשות בדרך כלל פונים לחברה ושואלים שאלות לגבי הפוליסה שלך כמה כסף יש האם יש חוסר אך מבקשים פדיון טופס 161 ואתה מקוה שהכל יעשו בשהלך למה?????????????????????????????????.
 

bikerman

New member
אני שאלתי מה צריך לעשות

ומנה"ח אמרה לי שכלום,החתימה אותי על טופס אישור ניכוי מס או משהו כזה וזהו,"הכסף יגיע תוך 45 ימי עבודה".. גם את הכסף שהם נתנו ולא חברת הביטוח אני מקבל באיחור של חודש-חודש וחצי.
 

bikerman

New member
עוד שאלה קטנה:

האם אני אמור לקבל באמת את מה שנצבר בקופת הפיצויים או שאני צריך לקבל 8000?אבא שלי אמר לי שהם צריכים לתת לי את כל ה12 אלף ולא צריך לעניין אותי אם הקופה הפסידה,אלא רק במצב שאני הייתי מתפטר.
 
תשובה

אתה צריך לקבל את מלוא פיצויי הפיטורין, אם אין מספיק כסף בחברת הביטוח, על המעביד להשלים את הסכום. גם פיצויי ההלנה חלים על המעביד, עליך להגיש תביעה גם על ההפרש וגם על פיצויי הלנה.
 
למעלה