שלום לכולכן שאלה חשובהה!!

maric111

New member
שלום לכולכן שאלה חשובהה!!

אני בתחילת הריון ויש לנו בבית תוכי מדבר שנמצא אצלנו כבר שנתיים אנחנו מאוד מאוד מאוד קשורים אליו וממש לא יודעים מה לעשות למכור או להשאיר כי לפי מה שהבנו תוכי בבית עם בייבי זה מחלות ואללה יסטור השאלה שלי היא באמת אם מישהי שמעה שזה באמת מסוכן כמו שכולם אומרים אודה לכם אם תענו לי כי אני ממש אבל ממש לא יודעת מה לעשות !!!
 

תּמר

New member
יש משפחות שמגדלות תוכיים

אז אני מניחה שזה אפשרי. אישית, אני לא רוצה לגדל בעלי חיים בבית, מחשש לאלרגיה של הילדים (יש לי ביסוס לזה). יש לי אקווריום עם דגים, אבל זה לא ממש דומה.
 

shlomiky

New member
לדעתי מומלץ לגדל ילדים בבית עם

בעלי חיים. קודם כל התוכי הוא חלק מהמשפחה. חוץ מזה אם שומרים על כללי ההגיינה הבסיסיים (הכוללים גם את איכות החיים שלכם וגם של התוכי) לא נראה לי שיש ממה לחשוש. ודבר שלישי והכי חשוב - חשיפה לאלרגנים בגילאים צעירים (מתחת לשנתיים) ברוב המקרים מונעת התפתחות אלרגיות מכיוון שאלו השנים בהם ההיסטמינים בגוף מתפקדים המייצרי נוגדנים. מה שכן חשוב זה ללמוד איך להכיר בין התוכי לתינוק. כל חיות המחמד הן טריטוריאליות הצורה זו או אחרת. חשוב להכיר בעובדה שהתוכי רואה אותכם כמשפחה וצריך להכיר שגם התינוק הצווחן החדש נכלל בעיסקה. אני ממליצה להכנס לאתרים של חובבי תוכים ולהתייעץ עם וטרינר.
 

happy

New member
הכי טוב לשאול ווטרינר

לנו יש כלבה בבית וילדה בת שנה וארבעה חודשים. הכל מצויין. הכי טוב להתיעץ עם בעל מקצוע.
 
למעלה