שלום לכולכן, חדשה בפורום

28פרילי

New member
שלום לכולכן, חדשה בפורום ../images/Emo140.gif

אני מגיעה אליכן בעקבות המלצות של כמה חברות, שסיפרו לי על הבית החם והבנות המקסימות... אז הרשו לי להציג את עצמי: אני בת 27.5, פוליציסטית, אחרי 3 טיפולי איקקלומין+פרגניל וצילום רחם (שיצא תקין). השבוע התחלתי טיפול עם מנוגון, 2 אמפולות ביום, ובלי הזרעה. אם טיפול זה לא יצליח, בחודשיים הבאים נשלב את המנוגון עם הזרעות. אם אחרי שלושה חודשים לא יושג ההריון המיוחל - נתחיל ב-IVF. אני מטופלת דרך קופת החולים "מכבי". היום האחות בקופת החולים לימדה אותי להזריק לעצמי בבטן, ובאמת - אין מה להשוות מבחינת הכאב והנוחות. למרות חששותיי, היה ממש בסדר... מחר אני צריכה להזריק שוב בנוכחות האחות כדי לוודא שאני עושה הכל כמו שצריך ואח"כ כבר אוכל לבד. שיהיה לכולכן המשך ערב נעים ושבוע טוב!
 

נועם@בת

New member
ברוכה הבאה לסירה שלנו../images/Emo45.gif

הדלת השניה משמאל מובילה לפורום הריון, אל תהססי להשתמש בה
. ספרי לנו חויות על ההזרקה העצמית, ונזכה אותך ב
. בהצלחה נועם
 
למעלה