שלום לכולכם! יש לי שאלה (קצת ארוך)

x פ ר ת

New member
שלום לכולכם! יש לי שאלה (קצת ארוך)

אני חולת טרשת נפוצה (מצבי טוב) ובעלי, גם הוא חולה בטרשת נפוצה ורוב היום על כיסא גלגלים. יש לנו בת פעוטה בת שנתיים ו-8 חודשים ואני מחפשת מקום בו יש פעילויות כיפיות/חוגים/טיולים של הורים נכים עם הילדים שלהם. מכיוון שהבת שלי נכנסת לשלב בו היא מתחילה להיות מאוהבת באבא שלה וכל היום רק "אבא" ו"אבא", מאוד חשוב לנו למצוא מקום כזה עם אבות/אימהות נוספים שהם נכים כדי שמצד אחת הבת שלי לא תפסיד "כיף עם אבא" ומצד שני היא לא תגדל בתחושה של "חוסר"... שלא תרגיש שהיא יוצאת דופן ושתראה שישנם עוד ילדים שאחד או שניים מהוריהם נכים. שזה בסדר. עד עכשיו אני הייתי זו שמתרוצצת איתה בגני שעשועים/חוגים והיום אני בפירוש מרגישה שהיא רוצה שגם אבא שלה ישתתף. היא כבר יודעת שיש דברים שאי אפשר לעשות עם אבא ושצריך לחכות שהוא יתיישב לפני שהוא (למשל) לוקח אותה על הידיים (בבית הוא על קביים למרחקים קצרים) גם אם נורא בא לה שזה יהיה עכשיו. מה שאני מנסה להגיד, ואני מניחה שכבר הבנתם
זה שאנחנו רוצים לעזור לילדה שלי להעמיק את הקשר עם אבא שלה גם בתחומים שהם יותר "פיזיים" ולא רק הקראת סיפורים/פאזלים בישיבה. לרוץ איתה על שפת הים כשהיא על הכתפיים שלו... כנראה אי אפשר. אבל מה שכן אפשר - אנחנו שם! עצות? רעיונות? תודה!!!
 
x פ ר ת ברוכה השבה

אפשר ועוד איך אפשר להגיע לשפת הים עם כסא גלגלים חניה מסודרת וגם להתרחץ עם הילדה. יש בתל-אביב שני חופים נגישים לכולם. בחוף הילטון יש שיפוע עד לתוץ המים. הייתי שם וזה ממש כף. הכל נגיש כמו כן בצארלס קלור שם לא בקרתי. יש גם את חוף ה"נכים" מה שכן העליה די תלולה עבורי. הייתי צריכה דחיפה למעלה. מאמינה שישנם עוד מקומות לפעילות שונה. מה עם ספיבאק? חשבתם על זה? שילוב של ספורט וחברה? בטוחה שיהיו עוד רעיונות לבילוי משותף.
 
למעלה