שלום לכוווווולם וחג שמח!

forestdevil

New member
שלום לכוווווולם וחג שמח!

נכון, לא ממש ביקרתי כאן שבועות רבים, אבל גם בזה יש ברכה. לא ביקרתי מכיוון שהייתי עסוק. עסוק בללמוד, בלעבוד, בּלִיצוֹר ואפילו..... (ששש, הייתי עסוק בלמכור) לאחרונה התחלתי לנסות ולמכור ב"אי ביי", האתר בגדול בעולם למכירות. מוכרים שם הכל, מחפצי אמנות דרך סנדוויצ'ים עתיקים, מכוניות ואפליו נדל"ן. הכל, בצורת מכירה פומבית. לשמחתי, אני מקבל הצעות לא רעות בכלל על תליוני הזכוכית ואתמול חיכתה לי הפתעה מופרעת לחלוטין... הצעה ממש ממש... טוב, אין לי מושג איך לתאר את זה... הכל בכתובת המצורפת. (רק כדי לסדר את האוזן... המחיר ההחלתי היה 12.99 דולר) חג שמח!!! אור.
 

אור224

New member
התליון מקסים,איזה כיף לקרוא שמישהו

גם נהנה מהיצירה ובדרך אגב גם מוכר:))))))) שיהיה בהצלחה גם בהמשך
 

בלנד

New member
יש לי כמה שאלות (מרוב התלהבות)

האם העבודות צריכות להישלח למרכז מסויים קודם? האם יש עמלה או מיסים? מי משלם דמי דואר? מה קורה אם לא נמכר משהוא? פיספסתי משהוא?!? תודה מראש, (התרגשתי בישבילך!!!) בלנד.
 

forestdevil

New member
מכירה באיביי, תשובות לשאלות.

א. לא ב. כן, הכל מפורט שם ואני לא זוכר בדיוק, אבל בסביבת 3% ג. הלקוח כמובן ד. אז משלמים את דמי ההכנסה למכירה בלבד (משתנה אם את שמה תמונה או יותר, מחיר התחלתי גם משפיע על דמי הכניסה), או שאפשר להכניס אותו שוב. לא חושב שפיספסת
מקווה שעזרתי, האמת היא שפשוט לא צריך לחשוב יותר מידי ולעשות את זה. אני ישבתי וקראתי ובסביבות יום אחד כבר העליתי מוצרים ראשונים. אני לא מומחה איביי, פשוט החלטתי לעשות את זה וזהו כי ידעתי שאם אני אקרא כמו שצריך את הכל כולל הכל זה לא ייגמר. זהו בעצם, חג שמייח.
 

eytcor

New member
תוספת - נושא התשלום.

רוב המוכרים והקונים ב-eBay מעדיפים לשלם דרך אתר שנקרא www.paypal.com (שלם לחבר) שהינו מתווך בעיסקאות בין אנשים פרטים המשלמים זה לזה בכרטיס אשראי (האתר מבצע את המסלקה מול חברת האשראי). לחשבון שאתה פותח ב-paypal אתה משייך חשבון בנק אמרקאי או כרטיס אשראי. שאתה צריך לשלם ואין לך מספיק כסף בחשבון PAYPAL הם מושכים את הכסף מהבנק או כרטיס האשראי ושאתה רוצה לפדות את הכסף אזי הם מפקידים את הכסף בבנק או בחשבון האשראי שלך. הבעיה: כיום שהם לא מעבירים כספים לכרטיס אשראי ישראלי או חשבון בנק ישראלי (למשוך מכרטיס אשראי ישראלי אין להם בעיה)
 

eytcor

New member
אין מה לעשות 99% מהעסקאות באינטרנט

מתבצעות בעזרת או בגיבוי של כרטיס אשראי. ברוב המקרים מי שאין לו כרטיס אשראי לא יכול לקנות/למכור באינטרנט.
 

אילת39

New member
קודם כל כל הכבוד! ושאלה

לאור דבריו של איתן, איך מתבצע התשלום?
 

naamaza

New member
הסבר על paypal

זה נכון מה שאמרו כאן אבל לדעתי זה לאא ממש נורא. אני מזמינה הרבה דברים מחו"ל ואני מזמינה אותם דרך הpaypal שלי כך שכסף שנכנס משמש אותי לקניות
 

eytcor

New member
צודקת נעמה. חבר שלי משתמש בכסף....

"שנאגר" לו ב-PAYPAL ממכירות של פרטים שהוא מוכר לביצוע תשלומים לקניות שהוא עושה.
 

smady a

New member
../images/Emo140.gif../images/Emo140.gif איזה יופי משמח לקרא

שאנשים פה מתקדמים בהצלחההההההההההה
 
למעלה