שלום לחברי הפורום

  • פותח הנושא sig11
  • פורסם בתאריך

sig11

New member
שלום לחברי הפורום

הפרסומת של 014 עם ויטו ומוטקה...מי עומד מאחוריה? לדעתי היא אחת הטובות שיש!!
 

johny_abola

New member
תהייה

האם ורשבסקי לא נעלב כל פעם שאומרים "אדלר-חומסקי"? האם משתלם להיות השם השלישי? ולדוגמה "באומן-בר", "גליקמן-נטלר" ועוד.
 

גת וייס

New member
גם להיות השם השני זה לא משהו...

בד"כ אומרים פשוט אדלר, באומן וכו'. לא? אני מניחה שהם לא מסוג האנשים שעסוקים בהעלבויות (לא המצאתי את המילה הזאת נכון?!
) מהסוג הזה.
 

copyarter

New member
ככה זה

בשלישיות‮.‬‮ ‬יש‮ ‬את‮ ‬זה‮ ‬ואת‮ ‬זה‮ ‬וההוא‮ ‬עם‮ ‬השפם‮.‬
 

crimson9

New member
חלוקת זמן

לורשבסקי אין זמן להיעלב, שתי מחשבות גוזלות את מרבית יומו: 1. באיזה ביב הייתי מתגולל עכשיו אם לא שני אלה ששמותיהם מקדימים את שמי? 2. אלוהים, כמה כסף אפשר לעשות מפרסום.
 

h a n a n c

New member
אני ואתה יחד צריכים עוד ללמוד את מה

שורשבסקי כבר שכח, קצת כבוד בן אדם!
 

crimson9

New member
ואת זה אתה קובע על סמך מה?

אתה יודע מי אני? אתה יודע מה הנסיון שלי? אתה רוצה ללמוד מוורשבסקי? תעבור באופיס דיפו, תקנה מחברת ועיפרון ותמהר כי השנה אוטוטו נפתחת. לי יש הרבה יותר הערכה לאדלר ולחומסקי שהגיעו למשרד שהיה בבחינת גוויה מרקיבה ובמספר שנים מועט הפכו אותו למשרד הפרסום הטוב בישראל כיום. ואת תגובות הקשרים של אדלר אני מבקש לחסוך ממני, ככה כולם עושים, ההבדל היחיד הוא שהאדון אדלר ידע לעשות עם הקשרים האלה עבודה מצויינת.
 
למעלה