שלום , כמו שולם , מחפש המלצה . . .

Fabolous

New member
שלום , כמו שולם , מחפש המלצה . . .

שלום לכולם . בחודש הבא יש יומהולדת לחברה שלי , ומאז שאנחנו ביחד היא מתה לנסוע לצימר בצפון . הבעיה שאין לי מושג לפי מה לחפש , נכנסתי כבר לכל האתרים ( צימר , וויקאנד , צימר4מי וכו' . . .) , אבל הבעיה היא שבכל האתרים האלה יש מאות צימרים , ואין לי מושג מאיפה להתחיל . אשמח אם תתנו לי דגשים לפי מה לחפש לבד , כי שמעתי שאנשים התאכזבו לפעמים כשבחרו צימרים לפי התמונות נטו , ובפועל המקום לא היה כמו שהם ציפו . ואשמח עוד יותר אם למישהו יש המלצה ספציפית לגבי צימר/ים מסויימ/ים . ההגבלות שלי : אני מחפש מקום שמאפשר השכרה של הצימר ללילה אחד בסופ"ש ( שישי - שבת ) . טווח המחירים שאני יכול להוציא הוא 500-700 ש"ח ללילה . תודה מראאש לעוזרים .
 

ענתיל

New member
צימרים מומלצים בטווח המחירים שבקשת

הבעיה היחידה היא שכמעט כולם דורשים יומיים בסופ"ש. הם נותנים לילה אחד רק כאשר נשאר להם צימר פנוי סמוך מאד לאירוח (ביום רביעי בערב או חמישי בבוקר). גליל מערבי שוויצריה בגליל - עבדון אצל עליסה - מצפה מנות סובב כנרת פינת חן - בני יהודה אשכול ברמות - רמות ארגמן צימר בוטיק -רמות בקתות החצר המוסיקלית - רמות בקתות נחל עמוד - מושב ליבנים סוויטצימר - מושב ליבנים דבש בגולן - מעלה גמלא בשן אירוח בגולן - מעלה גמלא בקתה בגבעה - גבעת יואב גליל עליון ניחוח עץ - שדה אליעזר
 

Fabolous

New member
עוד שאלה

עברתי על ההמלצות אהבתי את ניחוח עץ . מישהו היה שם ויכול לספר איך היה ?
 

ענתיל

New member
המלצות על ניחוח עץ מפורום זה

1. ניחוח עץ שדה אליעזר מומלץ!! מאת: יסמין24 המקורית 15/12/06 | 14:41 בקתות עץ ברמה , מאובזרות עד לפרט הכי קטן ( צימרונים,קייסמים ,חלב,שתיה,בקבוק יין ,חלוקי מגבת ,שמפו,קצף אמבט ועוד..) ג'קוזי ענקי , ארוחת בוקר מכל טוב מעשי ידיה של אילנה. היחידים שלא מעלים מחירים בכל עונות השנה והמחיר שלהם נמוך בהרבה מצימרים אחרים ברמתם . והכי חשוב מבחינתנו שהם גיי פרנדלי , התארחנו שם אני וזוגתי לפני כחודש ומאד נהננו . 2. ממליץ על ניחוח עץ במושב שדה אליעזר מאת: Tough guy 27/11/06 | 09:54 הייתי כבר פעם שניה , חברים היו ואפילו הזקנים שלי לנו שם . היגיינה מעל ומעבר , שירות מדהים , כל הפרטים הקטנים כבר שם , צריך להביא רק בגדים להחלפה כי מקבלים הכל . קישור לאתר , למרות שבמציאות זה הרבה יותר טוב וכמובן מעודכן. 3. מדהים מדהים מדהים מאת: yogev34 22:36 | 13/06/06 זה מה שיש לי לומר על הצימר הזה , אל תתכננו הרבה מה לעשות כי לא יצא לכם בכלל לצאת מהצימרים . הכל נקי , מרווח ,שקט , עם רישרוש המים בבריכת הדגים , לא תרצו לצאת לשום מקום . וממסעדות תשכח בכלל , הארוחת בוקר שמוגשת לצימר תספיק לכם עד לארוחת הערב. אירוח מכל הלב ורואים שמשקיעים בך המון אבל המון אהבה . תהנו כמו שאנחנו נהנינו .
 

Fabolous

New member
ועוד פעם שאלה . . .

התקשרתי לפחות ל 5-6 צימרים שאהבתי , ובאף אחד מהם אין אפשרות ללילה אחד בסופ"ש . הצימר היחיד שהסכים ללילה בסופ"ש הוא עדן בגליל ( גורן ) , וגם זה תמורת 800 ש"ח . כבר התייאשתי . . . גם אם הייתי מסוגל להרשות את זה לעצמי כספית , עדיין אני לא יכול לקחת שתי לילות , בגלל שההורים שלי טסים לחו"ל ביום חמישי בערב . בכל מקרה , אשמח מאוד אם מישהו מכיר צימר שנותן מראש לילה אחד בסופ"ש , ולא אומר לך להתקשר יומיים לפני לבדוק אם יש משהו פנוי . . . אני מקווה שקיים בכלל הדבר הזה , ותודה מראש לעוזרים !
 

chipadripa

New member
ביקורת על עדן בגליל!! חשוב!!

היינו בעדן בגליל. ממש לא כדאי לשלם 800 ש"ח ללילה. איך שיוצאים מהרכז מריחים את ריח הלול שנמצא כ 2 מטרים מהצימר. הצימר מלבד היותו משקיף לקצת נוף, - משקיף ישירות ללול. בצימר היתה במקרר רק כפית אחת. ללא סכו"ם בכלל. במקלחת היו בקבוקים של שמפו שכנראה נשארו מהאורחים הקודמים. הנרות היו כבר גמורים. ולא שמו חדשים. מה שכן - ארוחת הבוקר היתה ממש טובה.
 

ענתיל

New member
אולי הם יסכימו

לא מכירה את הצימרים שלהלן אך הם מדברים על מחיר ללילה אחד בסופ"ש: קישור 1 - בצל התאנה בשפר קישור 2 - צליל השלווה ובקתת התפוח
 
למעלה