שלום כולם... אתם פה ואני לומדת:-(

נטלי 18

New member
שלום כולם... אתם פה ואני לומדת:-(

מחר יש לי מגן בספרות ואין לי מושג.... זה מיקצוע מסריח!!!!! האמת שאין לי את החומר וזה הכי חרא... אז אני מיתגעגעת אליכם...ואם תראו אותי היום בצא`ט תגרשו אותי....!!!!! לסיכות צנח לו זלזל ולא זכיתי באור מן ההפקר... תנהו.. חיחיחיחיחיחיח ביייייייי
 

Numnum

New member
מה את עושה פה ?!

הא ?! אתלא אמורה ללמוד עכשיו ??? לכי ! למרות שהייתי נורא שמח אם היית נשארת ! מבחן ? מחר ? ספרות ? חפיף....זה כל כך מיותר, אז אל תתרגשי ! ב ה צ ל ח ה ! אוהב , נראה לי, נומנום
 

אריק-ק

New member
בהצלחה..

נטלי בהצלחה מחר תתקשרי או תכתבי.. חושב עלייך אריק
 

נטלי 18

New member
שאני אשכח את הZונה?! חיחיח בחיים לא

חולהההההההההההה חולהההההההההההההההה מטורפת עלייך!!!!!! יו אני מתה שתבואי כבר!!! או אני אבוא אלייך... מה שנראה לי יותר הגיוני כי עד שאת תזיזי את התחת שלך אמממ.... עזבי קשה לחשוב על זה... חיחיחיחיחי ZZZZZונה... את פשוט זונה!!!!! יו לא דיברנו היום כמעט.. חכי עוד שעתיים בערך אני מיתקשרת אלייך!!!!! יאללה ביי מאמית... מואההההההההההה }{
 
למעלה