מחר יש לי מגן בספרות ואין לי מושג.... זה מיקצוע מסריח!!!!! האמת שאין לי את החומר וזה הכי חרא... אז אני מיתגעגעת אליכם...ואם תראו אותי היום בצא`ט תגרשו אותי....!!!!! לסיכות צנח לו זלזל ולא זכיתי באור מן ההפקר... תנהו.. חיחיחיחיחיחיח ביייייייי
הא ?! אתלא אמורה ללמוד עכשיו ??? לכי ! למרות שהייתי נורא שמח אם היית נשארת ! מבחן ? מחר ? ספרות ? חפיף....זה כל כך מיותר, אז אל תתרגשי ! ב ה צ ל ח ה ! אוהב , נראה לי, נומנום
חולהההההההההההה חולהההההההההההההההה מטורפת עלייך!!!!!! יו אני מתה שתבואי כבר!!! או אני אבוא אלייך... מה שנראה לי יותר הגיוני כי עד שאת תזיזי את התחת שלך אמממ.... עזבי קשה לחשוב על זה... חיחיחיחיחי ZZZZZונה... את פשוט זונה!!!!! יו לא דיברנו היום כמעט.. חכי עוד שעתיים בערך אני מיתקשרת אלייך!!!!! יאללה ביי מאמית... מואההההההההההה }{