שלום יש לי שאלה

razrazonnnnn

New member
שלום יש לי שאלה

אם לריטה היה יוצא היום אוסף להיטים מכל הזמנים איזה 15 שירים הייתם בוחרים להכניס לדיסק האוסף הזה אשמח לקבל תשובות
 

The Juck

New member
../images/Emo19.gif:)

1. נוצה ברוח 2. חברה 3. הקונצ'רטו לאנחוז' 4. הנסיכה והרוח 5. חיה לי (לא משנה איזה..אוהב את שתיהן:) 6. עטוף ברחמים 7. לפני שהלילה נגמר 8. המכתב הראשון 9. בגידה 10.all winterws gone 11.תחת ירח ערבי 12.מה חשוב היום 13.ירושלים של זהב 14.תשקר לי (לייב) 15.כנפיים לבנות הייתי מכניס עוד מלא..אבל אמרת 15:)
 
חחחחחחח ../images/Emo6.gif

שלי... *חברה *עטוף ברחמים *יום חדש *תפתח חלון *כתר שמש *braking those wells *ציפור זרה *חיה לי מיום ליום *שביל הבריחה *חמצן *time for peace *אל תלכי מכאן *שבועה *בערב יום העצמאות *אהבה גדולה יש עוד מלא...... אבל זה ה-15 ששעלו לי לראש כרגע.... יום טוב וחג אורים שמח!!!
 

new2noam

New member
זאת הבחירה שלי..:

קודם אני אגיד שעדיף להכניס את השירים שלא יצאו על האלבומים הרשמיים של ריטה. 1. שרה ברחובות (גירסת אולפן!) 2. מה חשוב היום 3. סינדרלה רוקפללה 4. ירושליים של זהב 5. Slowdown 6. גולה סאנגיאן (אם זה אפשרי) (ואם לא אז שיר אחר בפרסית) 7. בגידה 8. ימיי התום 9. מחול מטורף (הופעה מקיסריה כמו בDVD) 10. תשקר לי - גירסת המופע (כמו בסינגל) 11. ציפור זרה 12. רגע פרטי 13. בוא 14. עטוף ברחמים 15. עלית לי בזיכרון ואם הייתי יכול עוד אז: *שביל הבריחה *אהובת הספן *הכניסיני *יום חדש מתוך LIVE 2004 כמו בקליפ *עד שתעזוב *ROXANNE *נוצה ברוח *אהבה גדולה *אל תלכי מכאן *תפתח חלון *שירת הסירנה (אל תפחד) *חברה וזה לא נגמר...
 
למעלה