אני מת על השיר הזה !!!!!!!!
ואווו... זה שיר כל כך מרגש (
) סוף סוף אני יכול להגיד שהצלחנו בתרגום בעברית של משהו
חחחח באמת ... המילים ממש מתאימות... וגם מתאימות לתרגום האנגלי. ראיתי לפני שלושה חודשים בטלוויזיה ב02:00 בלילה היה ה"ערב מחזמר" של בית צבי , וכנרת לימוני (או שקוראים לה כנרת משהו...
) ביצעה את השיר הזה... מממ... זה היה די יבש ... אבל הביצוע סוחף
ממש שיר מדהים ... אני כרגע בחיפושים אחר הביצוע של
שלומית אהרון האיימיול הזה ממש מעצבן אותי