מדהים הבחור
לא היית שם, אבל אתה יכול להמליץ מה טוב ומה לא....ובאותו זמן להגיד שמישהו אחר, שבמקרה גר בקנדה, וחי את האתרי סקי פה, אבל כמוך לא היה שם, אין לא זכות לאותה דיעה. אני טוען שאתה יודע בדיוק כמוני, ולדעתי הרבה פחות על ויסטלר או סקי בקנדה. אני בניגוד אליך, מכיר באופן אישי ים של אנשים, כמו את ראש ארגון הסנובורד של קנדה, שניהל את ויסטלר שנים, וגם אותו שמעתי מתבטא על שויסטלר הוא לא המקום האידיאלי למתחילים. אז כל מה שאני אומר, זה שלתת דיעה כאילו היית שם, זה פשוט להטעות אנשים. אני לפחות אמרתי שקיבלתי חוות דעת של אנשים אחרים, לא כמוך שעדיין ממשיך לכתוב כאילו גדלת שם, כשבמציאות אין לך מושג איך נראה אתר סקי קנדי מקרוב.