שלום, יש לי שאלה לגבי חברת KOSS

הקיזומ

New member
שלום, יש לי שאלה לגבי חברת KOSS

לפני כשבוע הייתי בחנות למוצרי סטריאו וקולנוע ביתי כדי לחפש אוזניות. כשהתעניינתי באוזניות מתוצרת KOSS נאמר לי שהחברה הזו למעשה איננה קיימת יותר. עדיין, ישנם מוצרים שנמכרים תחת המותג הזה. האם זו (כלומר, העובדה שהחברה איננה קיימת) סיבה לא לקנות מוצרים מן השם הזה?
 

י.לוי

New member
תן לי לנחש. בטח לא היה להם בחנות

אוזניות של KOSS נכון? תרגיל מלוכלך של אנשי מכירות פלצניים. יואב
 

הקיזומ

New member
נכון. לא היה להם. לא ציפיתי מהם

לתרגיל שכזה. מוזר. קניתי שם לפני כחצי שנה מערכת סטריאו. הרושם שלי (ביחס לחנויות אחרות) היה ממש טוב מהם. זה שאמר לי את הדברים לגבי האוזניות לא היה מישהו שאיתו הייתי בקשר בזמן שקניתי את המערכת. אולי לכן "הרשה" לעצמו. באמת לא יפה מצידם.
 

הקיזומ

New member
אין לי כלל בעיה לכתוב את שם החנות -

סטריאו סטאר ברחוב ז'בוטינסקי בפ"ת. אם זה היה "תרגיל" - ממש מאכזב מצידם.
 

י.לוי

New member
חבל שחנות שמומלצת פה די הרבה

מתלכלכת על דברים כאלו. יואב
 

הקיזומ

New member
אם זה אכן כך, זה באמת חבל. אגב

האם אתה מכיר מי מבין האוזניות הזולות (יחסית) של KOSS שנמצאות בקישור שצרפתי?
 

הקיזומ

New member
הסיפור הוא כזה -

הגעתי למסקנה, בינתיים, שאין הצדקה (מבחינה שלי) להשקיע באוזניות ובינתיים, החלטתי שאקנה אוזניות פשוטות יחסית עד סביבות המאה שקלים. עדיין, כמובן חשוב שתהיינה כמה שיותר איכותיות. בינתיים, נראה לי שאקנה לבסוף את אלו של סוני מדגם P180
 

goldistan

New member
אנשי המכירות

אין שום טענה לגבי ה*חנות* (מחירים, מבחר, חדרי האזנה, אחריות), אבל מרבית אנשי המכירות שלהם לא מבינים דבר וחצי דבר בסטריאו, וניכר כי מדובר באנשי מכירות של יחידות נופש בתאילנד. פעם הקשבתי לזוג רמקולים שם והמוכר לא סתם את הפה לשנייה, הוא צעק לי לתוך האוזן "איזה סאונד!", "הבאסים נפתחו" וכו', וזאת כאשר הבאס בלתי נסבל וחוגת הבאס במגבר נמצאת על +6... לקוח אחר שאל למה יש לרמקולים ספייקים. תשובת המוכר: "זה מבודד את הרמקול מהריצפה". מילא שהמוכר לא מבין כלום בפיסיקה וברמקולים, אבל הלקוח הולך להשתמש בספייקים חדים על ריצפת השיש שלו! המלצה למנהל החנות: יש לך יופי של מבחר וגם מוניטין טוב - אל תקח אנשי מכירות משוק מחנה יהודה. תמורת שכר מינימום תוכל לשכור סטודנט לפיסיקה, אשר יישב וילמד את כל הידע הרלוונטי וגם ירשים את הלקוחות.
 

הקיזומ

New member
אין לי ממש "נסיון" עם אנשי המכירות

שם. הגעתי לחנות פעם ראשונה במסגרת "מסע" האזנות לרמקולים (לאחר שכבר בחרתי רסיבר ונגן). הנציג שסייע לי בעניין ההאזנה דווקא עשה רושם טוב בסך הכל. לא הזדמן לי להתרשם מהמקצועיות שלו אבל לפחות מתרבות התפקיד שלו התרשמת לטובה. איפשר לי חופשיות מוחלטת בקשר להאזנה. בקשר למקרה הזה עם האוזניות שקרה לפני כמה ימים, נראה לי שמי שאמר את הדברים הללו בקשר ל- KOSS הוא המנהל של החנות. או לפחות - מי שנראה כאדם הבכיר שם. כך רק מהתרשמות שלי. הוא אמר את זה כתשובה שזרק מהצד לשאלה ששאלתי את מי שנתן לי להאזין לאוזניות.
 

רומן ט

New member
האמת, זו כבר לא פעם ראשונה

שמושמעים כאן סיפורים כאלה. וזה די מוזר, בעיקר בהתחשב בכך שאני (וגם אחרים שאני מכיר) קיבלתי שם יחס גם הוגן, אדיב וטוב, וגם מקצועי בהחלט. לא ניסו אף פעם לדחוף לי מוצרים שאני לא צריך/רוצה, לא ניסו אף פעם לבלף או לעוות.. מה שמביא אותי כנראה למסקנה שזה פשוט תלוי במוכר עצמו...? אנחנו יודעים שנציגים של סטראו סטאר קוראים כאן, ואני בטוח שכולנו נשמח לשמוע את הצד שלהם בסיפור...
 

הנסיך.

New member
לדעתי זה לא תלוי במוכר - זה תלוי

בקונה. אתה, אני וכשמותינו לא מגיעים לחנות כזו כבורים, אנחנו באים כי אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ולא נותנים למוכר כזה או אחר להוביל אותנו. לייעץ, להשמיע, לחוות דיעה - בוודאי, אבל ממש לא להוביל אותנו. אדם מין השורה, או שאינו בקיא, נכנס לחנות כזו על תקן "בור שאין לו מושג" ולכן הוא כחומר ביד המוכר - לעצב את דעתו כמו שירצה. ופה, לטעמי, הכשלון של החנות הזו. רון.
 

הקיזומ

New member
לא נראה לי שיצרתי רושם של בור

הגעתי לשם אחרי שהתעניינתי (לפחות מעט) לגבי אוזניות כאן בפורום. אני לא מומחה כמובן, אבל התעניינתי מעט. לאחר שהנציג הציג לי שניים או שלושה דגמים, שאלתי לגבי אלו של KOSS ואז, אחד אחר אמר את מה שאמר. לא ידעתי איך להתייחס לזה. בכל אופן, שלחתי אליהם אתמול דוא"ל לגבי העניין הזה. בהחלט יהיה מעניין אם הם יגיבו ואם כן, איך.
 
yup

 

הקיזומ

New member
האם אתה מכיר אולי אוזניות של KOSS

מאלה שנראות בקישור הזה (במחיר של עד כמאה שקלים). אני יודע או מבין שאלו לא נחשבות אולי לאוזניות איכותיות - אבל, אם אתה (או מישהו אחר) מכיר, אשמח לדעת האם הן איכותיות, יחסית למחיר שלהן ואולי יחסית לאלו של סוני למשל בתחום מחירים דומה.
 
למעלה