שלום!יש לי שאלה לגבי המסנג'ר החדש

anatile

New member
שלום!יש לי שאלה לגבי המסנג'ר החדש

ראיתי שאפשר לכתוב בו בכתב יד אבל אני לא מוצאת אפשרות כזאת אצלי בתוכנה...מה עושים?
 
למעלה